Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbi i Srbija sto godina posle Kumanova

Komentari (132) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 24 oktobar 2012 14:06
Goran Jevtović
„Sine, idi mirno, jer si svoj dug otadžbini ispunio. Sine, ja ne plačem, ja se ponosim Tobom. Ti si bio sa vitezovima koji su posle vekova stradanja došli da svojom smrću spasu živote miliona drugih. Idi spokojno pred presto Večnoga i kaži radosno Lazaru i Dušanu, kaži svim kosovskim mučenicima, da je Kosovo osvećeno!“

I kako ne zaplakati posle ovakvog teksta!?
I kako se ne obratiti našem Vrhovnom komandantu, našem Premijeru i našem Ministru odbrane, najgorim mogućim rečima?

Kako ih ne pitati, zašto uništavate Srbiju, zašto Kosovo prodajete i izdajete, zašto se odričete ovakvih junaka, zašto pljujete po onoj pravoj, Nebeskoj Srbiji!?

Da li razmišljate o kazni Božjoj, jer, sve što radite, radite kao najgori trgovci i duše prodane!

Slava i hvala srpskim junacima, oslobodiocima Stare i Južne Srbije!
Kad tad, osvetlaćemo obraz i istim stazama se vratiti tamo gde ste Vi časno izginuli i proneli slavu Srbije i Srba širom Vaseljene!

Amin.
Preporuke:
115
5
2 sreda, 24 oktobar 2012 14:06
srbinbanjaluka
Slava im !


A gdje to stvarno Srbija i Srbi sto godina od Kumanova ?


Tu je, tavori i dalje, skoro kao da je početak 20. vjeka a ne druga decenija 21. vjeka. Kao što je politička oligarhija izigrala i borbe i napore i žrtve kako vojnika tako i naroda poslije tolikih balkanskiih ratova, tako su slijedom godina poslije to isto radile druge naše političke oligarhije, I. svjetski rat, pa II svjet. rat, pa 90te..... šta hoću da kažem ?

Uvjek su borbe srpskog vojnika i naroda bile uzaludne, jer politička oligrahija za to nije marila, uvjek je sebe, svoje stranačke i porodične interese gledala, preko žrtava prelazila i otpočinjale igre zvane prva, zatim, druga i na kraju treća Jugoslavija. No da ne bi samo nju okrivili, pitam gdje je tu bio narod sve ?

Narod srpski kao i svaki pošten narod, znao je da glas digne i da krikne samo kad mu je do grla dolazilo, za istinu i pravdu je ginuo i danas bi, nažalost, ginio ne pitajući cijenu te naivnosti.To moramo mjenjati, hitno.
Preporuke:
52
8
3 sreda, 24 oktobar 2012 14:13
srbinbanjaluka
nastavak....

To prijatelji moramo mjenjati hitno ako ne želimo da nas istorija skoro pamti poput Inka i Asteka... bio jednom, na Balkanu, jedan dobar narod...

To mora da mjenjaju škole, univerziteti, SPC, nauka, akademije, mediji.... a danas je sasvim obrnuto, danas svima njima, manje - više, je interes totalno suprotan, što manje znanja i pojma o sebi iznutra i izvana, toliko njima veća mogućnost da manipulišu sa narodom, danas ovako - sutra već onako.

Zbogg zatucane politike kroz komplet 20. vjek tu smo gdje smo. Dobro nije nikako. Zar mislite da može biti bolje sa naukom i intelektualcima koji ćute, koji pristaju i saučestvuju u tome da im narod i danas bude politički nepismen i zapušten?
Zar može biti bolje sa ovakvom politikim, ovakvom privatizacijom politike od 500njak istih ljudi, onih koji su umislili da bez njih ko fol ni Srbije nema ? Njih samo prirodan odlasak sa ovog svijeta, bolest ili puč odnose. To je sramota. Isto kao i prije vjeka jednog. Tavorenje.
Poz
Preporuke:
45
7
4 sreda, 24 oktobar 2012 15:48
brm
" u Carigradu, koji je već vekovima bio Istambul"

Konstantinopolis se zove Istanbul tek od Ataturka, ni jedan vek..
Preporuke:
37
6
5 sreda, 24 oktobar 2012 16:08
A.Č.
Vratit će Srbin što je njegovo, danas, sutra, za 100 godina,za nekoliko stotina godina, bilo kada jer Srbin pamti i ne zaboravlja.
Srbin ima jaku kolektivnu (nacionalnu) svijest.Jer kako drugačije objasniti feonomen da je jedino Srbin uspjeo ono što niko drugi nije uspjeo , očivati nacionalnu svijest o Kosovoskom boju iz 1389.godine .Znači Srbin jako dobro pamti i ne zaboravlja.
Srbinu ništa ne znači što prođu stoljeća jer srpska nacionalna svijest je konstantna i ne zaboravlja svoje.
Treba razumjeti jednu krucijalnu stvar.Kosmet je temelj ili osnova srpske nacionalne svijesti , osnova ili temelj srpske nacionalne kulture, razmišljanja, srpskih molitvi, to je srpski Jerusalem,srpska "Meka"...Kosovo je srpka misao.Srpsko dijete kada se rodi prije sazna za Kosovo nego za majku i oca..

Ja samo znam jedno da niti jedan srpski državnik neće smjeti staviti svoj potpis na takozvano "priznanje nezavinosti Kosmeta od Srbije"jer bi to bio zločin protiv države i naroda.
Preporuke:
41
4
6 sreda, 24 oktobar 2012 16:22
A.Č.
Ahmed Ademović Ciganin iz Leskovca, bio je srpski vojni trubač. U jeku borbi drugog dana bitke, neopaženo se uvukao u turske redove i odsvirao turski znak trubom za povlačenje. Potom se prebacio na srpsku stranu i odsvirao srpski znak za juriš. Turci su krenuli u bežaniju, Srbi za njima. Za ovaj poduhvat Ahmed je dobio Karađorđevu zvezdu. Orden nikad nije skinuo, a tokom Drugog rata Nemci su mu streljali dva sina. Umro je 1965, u kućerku svog sinovca, u Cigan-mali u Leskovcu, kao uboga sirotinja.


Država se jako loše ponijela prema heroju.Samo heroji u pravilu uvijek tako i završe.
Preporuke:
54
2
7 sreda, 24 oktobar 2012 16:43
A.Č.
U TEKSTU JE NAPISANO:
Ovde je reč o Svetoj Zemlji koja je obesvećena i koja se vraća u kult, postajući ponovo zemaljski odraz Nebeske Srbije. U Prvom balkanskom ratu, zabeležili su strani novinari, pre svih francuski, „ceo narod: kralj, vojska, crkva, svi, stalno su, kao omađijani, ponavljali Kosovo, Kosovo, Kosovo...“

To je ono o čewmu pišem a to je Kosmet kao temelj srpske nacionalne svijesti.Ukoliko neko poruši temelj onda se raspada i sve ostalo, jer ne može egzistirati ni jedna "građevina" bez temelja, pa tako ni "građevina" srpske nacionalne svijesti bez Kosmeta.
Mislim da se zavarava svako ko misli da će se srpstvo odreći svoga temelja, jer bi se u tom smislu odreklo samog sebe i ne bi više bilo srpstvo.
Preporuke:
36
2
8 sreda, 24 oktobar 2012 16:56
A.Č.
Major Vojislav Nikolajević vide kad je potpukovnik pao. Izvuče sablju, polete napred i viknu „Juriš!“.Čudo se dogodilo: red po red korpus turske vojske bio je zbrisan. Major Nikolajević sa rukom koju nije mogao da pomeri, sa ranom na leđima koja je zjapila, pogođen je sa još dva zrna šrapnela, a jedna granata mu je raznela plećku. Jurišao je napred, pogodila su ga još dva metka, pa još jedan u slabinu. Pao je pošto mu je noga slomljena, ali turski otpor je slomljen. Major Vojislav Nikolajević sa osam rana, držeći sablju i srpski barjak prelomio je ishod borbe na Srtevici.

O njemu je pisala sva tadašnja evropska štampa, bio je hvaljen i veličan kao antički bog. Danas zaboravljen, bio je uzor celokupnom tadašnjem svetu, o njemu su pisali svi vodeći svetski, kao i srpski mediji.

DANAS ZABORAVLJEN.STRAŠNO!VALJDA JE TO SUDBINA SVIH HEROJA?A NE BI TREBALO TAKO DA BUDE.

HEROJE TREBA POŠTOVATI I ZA ŽIVOTA A I NAKON NJIHOVE ZEMALJSKE SMRTI,JER "ONI SU ŽIVI" , NJIHOVA DJELA ŽIVE.
Preporuke:
42
2
9 sreda, 24 oktobar 2012 16:58
Baster
Slava junacima ratova 1912-1918, ali nemojmo biti previse strogi prema sebi jer me tako Davao 1999 i nas narra star vodio je svoj Kosovski boj. Nazalost protivnik je bio prejak bas kao i 1389. Pa ipak i pored svoj pritisaka i dalje se borimo za Kosovo !
Preporuke:
33
2
10 sreda, 24 oktobar 2012 17:04
Vlajko
Danas je u Beogradu bila komemorativna šetnja od centra grada do grobnice vojvode Putnika, povodom 100 godišnjice Kumanovske bitke. Došlo je 3000 ljudi.

Šta dalje reći?
Preporuke:
40
4
11 sreda, 24 oktobar 2012 17:08
A.Č.
Ahmed Ademović Ciganin iz Leskovca, bio je srpski vojni trubač. U jeku borbi drugog dana bitke, neopaženo se uvukao u turske redove i odsvirao turski znak trubom za povlačenje. Potom se prebacio na srpsku stranu i odsvirao srpski znak za juriš. Turci su krenuli u bežaniju, Srbi za njima. Za ovaj poduhvat Ahmed je dobio Karađorđevu zvezdu. Orden nikad nije skinuo, a tokom Drugog rata Nemci su mu streljali dva sina.

Kao srpski musliman ponosan sam na Ahmeda.Ahmed je dokaz da je bitno djelo a ne ime.Imali smo mi i Vuka Brankovića a bio nečovjek i izdajnik, imamo i danas nekih srpskih izdajničkih imena a imamo i Emira Srbina koji proslavljaju srpstvo.
Znači samo djela i ništa osim djela.Srpstvo se djelom dokazuje.
Preporuke:
59
3
12 sreda, 24 oktobar 2012 18:36
Φιλοσοφία
Divne riječi. Kao zavjet istinite.
Naši preci su imali jaku vjeru u Boga i Božiju pravdu. I naša generacija je prošla Golgotu, a boriti se za Kosovo danas nije nimalo lako i možda teže time što usput tražimo izgubljeni identitet i tu iskonsku vjeru u Božiju pravdu. sigurna sam da ćemo i ovog puta uspjeti da se izborimo i da se odbranimo.
Preporuke:
26
3
13 sreda, 24 oktobar 2012 18:58
beda srpske elite
srbija još nije postala država jer joj to ne dozvoljava nato-soros kadar u svim institucijama države.zbog toga srbija nije bezbedno mesto za život nijednog svog građana.srpska petooktobarska elita namerno radi na tome,zato jedino ona dobro živi,da se država srbija nikako ne uspostavi u svojoj punoj odgovornosti i obavezama jer jedino tako,u stalnoj groznici,jeste mesto koje produkuje nestabilnost,unutrašnje nasilje,nesreću,imploziju,dezorjentaciju koja pogoduje oportunim plaćenicima i nesvesnim intelektualcima.umesto da se uspostavio identitet i hijerarhija(kao u bivšim republikama jugoslavije)pa da se ide dalje,preko-meta,u kapilarno,bočno osvajanje afiniteta,nijansi,socijalne odgovornosti,senzibiliteta za mnogostrukosti...,kulture,obrazovanja...mi još nismo,zahvaljujući radu srpske elite,ni došli do elementarno,institucijalno branjenog identiteta.sramota je živeti u srbiji koja ne pruža nijenom građaninu srbije ni dostojanstvo ni blagostanje ni zaštitu.
Preporuke:
21
2
14 sreda, 24 oktobar 2012 18:59
boban
Odlicno,dirljivo napisano.Da se poducimo , podsetimo i mozda probudimo..
Ipak razlika je velika

Srbija 1912. nije imala Natasu Kandic,NVO-s,zene u crnom,milione bivsih komunista ,koji su prvo komunisti i Jugosloveni a tek poneki Srbi,Karleusu,
izrucivanje heroja neprijatelju.
Preporuke:
33
2
15 sreda, 24 oktobar 2012 20:36
alkar@ AČ iliti štovani amir čamdžić
kao prof povijesti znan za srpske uspjehe i mentalitet ratničkog naroda,znan ih i kao one koji su se oduprli turcima kroz silna stoljeće,znan ih i kao negativne kroz drugi svjetski rat kroz naziv četnici,znan ih i direktnoi san se s njima borio devedesetih-ova generacije srba je gubitnička za razliku od starih junaka srba sa kajmakčalana,cera,kumanova itd.sve ja to znan i ima sličnih naroda samo jedno čudo još nisan vidio-takvog muslimana srbouvlakača ka sta ste vi ,koji pljuje po svemu sta njegov narod čini narodon,po svojin korijenima,a favorizira srbe i srpstvo naustrb svega svoga kulturno-civilizacijskog naslijeđa.jadni ste moj gospodine.srbima sve najbolje ka i svakom drugom narodu koji zeli mir i suradnju ali vi ste ga pretjerali.
Preporuke:
4
55
16 sreda, 24 oktobar 2012 20:49
NEMANjA VIDIĆ
Gospodine Srbuloviću, misao i ruka Vam se pozlatili.
Sve one svetinje na Kosovu bile su obeležene ćirilicom.Njome su bili ispisani svi planovi i naredbe srpskih oficira, kao i pesma Milana Rakića koja je rasplakala ratnike osvetnike.
Kad posle takvog Vašeg teksta, koji je morao da izazove osećanje uzvišenosti kod svakoga ko imalo srbski misli i oseća, od 14 komentara samo su 4 ćirilička!Mnogo smo mi pometeni, izgubljeni i nespremni za čuvanje sećanja na dane kad je Srbija čeznula za slobodom i dočekala je, a kamoli da smo spremni za podvig. Pa makar taj podvig bio i prepoznavanje ćirilice kao srbskog nacionalnog simbola. Ako u njoj ne možemo da spoznamo svoju osnovnu uporišnu tačku otpora rasrbljavanju, ne zaslužujemo ni nju ni srbsko ime.
Preporuke:
23
1
17 sreda, 24 oktobar 2012 21:25
Rin o-o to
Zaboravljena Srbijo, od sebe! Komentar na ovaj tekst, ovu tribinu bio bi višak i nepotreban od mene. Ostaju ključne reči od kojih samo neke nabrajam: Major Vojislav Nikolajević, Ahmed Ademović Ciganin iz Leskovca, četnik – dobrovoljac, diplomata i pesnik, Milan Rakić...
Preporuke:
24
1
18 sreda, 24 oktobar 2012 22:05
Velja
Srpski junaci, koji su izvojevali slavne pobede u balkanskim ratovima, svakako zaslužuju slavu i poštovanje nacije, mnogo više, nego što je to danas. Suviše je malo praznika, spomenika, filmova posvećeno balkanskim ratovima.
Ipak sa jednim zaključkom ovog teksta nikako ne bih mogao da se složim:
Srbi žive od mitova i na mitovima, naša istorija nije racionalna, kad god smo pokušali da budemo racionalni i pragmatični, gubili smo prvo sebe, a potom i bitke. Kad god bi izlazili iz arhetipa, kad bi krenuli u modernizaciju u osavremenjavanje, prerastali bi u svoju suprotnost.

Svaka čast maštovitim pojedincima, ali su te pobede bile, pre svega rezultat modernizacije vojske, koju je sproveo Kralj Milan. Mislim da su upravo modernizacija i prosvećenost način da se vratimo na put slavnih predaka. Ni Nemanjići, ni Karađorđe, niti iko iz naše slavne prošlosti nije bio neki mitoman, već trezveni, mudri i odlučni. Neki drugi su posle od njih pravili mitove.
Preporuke:
25
1
19 sreda, 24 oktobar 2012 22:08
dobar početak
Danas je u Beogradu bila komemorativna šetnja od centra grada do grobnice vojvode Putnika, povodom 100 godišnjice Kumanovske bitke. Došlo je 3000 ljudi.


Treba reći - dobar početak, bilo je dosta mladih, ima nade i jačajmo tu nadu svojim angažovanjem.

To treba reći. Nazad se ne može, može samo napred.
Komunizam i jugoslovenstvo su iza nas, posledice su još duboko u mnogima.
Nove generacije se moraju vratiti Srpstvu.
Preporuke:
25
1
20 sreda, 24 oktobar 2012 22:19
SrBski alkar - za Nemanju Vidića
Eto, vidite i sami, dragi Nemanja, nije ovo dosadašnje srbouvlakaštvo bilo dovoljno, još ima štovani AČ i te kako da se potrudi kako bi svojim delima potvrdio sopstveno srpstvo ("Znači samo djela i ništa osim djela.Srpstvo se djelom dokazuje.") - na primer, nikako svoje komentare ne bi smeo pisati latiničnim pismom!

Dakle, zaista, svetu (konkretno: Nemanji Vidiću) nikad ugoditi...
Preporuke:
4
11
21 sreda, 24 oktobar 2012 22:21
pomešani lončići
@alkar. Vi ste očigledno malo iskočili iz šina. Kakav srbouvlakač. Vi ste najgoriuvlakači. Čovek je čistokrvi Srbin ist kao Emir Kusturica.

Evo malo za Vas pa se podsetite.

http://www.youtube.com/watch?v=2ua1WB-fovQ
Preporuke:
14
1
22 sreda, 24 oktobar 2012 22:31
hm
Pa šta!? Velika Britanija je pre 100 godina imala pola sveta, a sad je jedno osrednje ostrvo! Vremena se menjaju i ko to ne prihvati, nestaće ga! U mitovima i samoobožavanju se ne živi.
Preporuke:
5
21
23 sreda, 24 oktobar 2012 22:35
Φιλοσοφία
Meni ste vi, alkare, zaista vrlo zanimljiv egzemplar. Što se vi potresate oko Amira i njegovog opredjeljenja da bude ponosan na svoju nacionalnu pripadnost. Svako valjda ima pravo da bude što želi, a posebno kada je to i po rođenju. Sa druge strane vi, da iole dobro baratate tim sinjskim i imotskim dijalektom, pa ni po muke. Već je jasno da ste vi naš, domaći antisrbista ili drugosrbijanac. Stoga ili se pomirite da ima Srba koji vole svoje porijeklo ili i sami postanite ponosni na njega. Osjećati ćete se neuporedivo bolje.
Preporuke:
19
2
24 sreda, 24 oktobar 2012 22:45
Zoran Živković
1999. g odine 610 godina posle Kosovskog boja, vodila se Kosovska bitka sa najvećom armadom poznatom u istoriji civilizacije Nato paktom. 19 najmoćnijih država sveta napalo je malu Srbiju i NIJE JE POBEDILO. Ni sada nas nisu pobedili! I sada imaju muke da nas okupiraju! Budimo ponosni na Treći KOsovski boj koji nismo izgubili! Istorija će znati da piše.
Preporuke:
27
2
25 sreda, 24 oktobar 2012 22:51
Rin o-o to
Samo jedno veliko „+“ (plus) za Gorana Jevtovića!
P.S. Stvarno plus, suzom, Srbine!
Preporuke:
16
1
26 sreda, 24 oktobar 2012 22:54
Goran Jevtović
@ Zoran Živković
Bravo!
Preporuke:
16
1
27 sreda, 24 oktobar 2012 23:13
Goran Jevtović
Rin o-o to

Hvala, hvala i VELIKI pozdrav!
Preporuke:
13
1
28 sreda, 24 oktobar 2012 23:14
Dragan Katun
Hvala autoru na ovakvom tekstu, bratu Amiru na prilozima i bratu Alkaru sto je sa nama.

Nek je vecni pomen nasim dedovima, i nasa zahvalnost njihovoj zrtvi.
Preporuke:
16
0
29 sreda, 24 oktobar 2012 23:33
Aleksandar
Čestitam autoru na ovom potresnom i uzbudljivom tekstu, čiji je ton potpuno primeren temi. Tada je zaista postojalo jedinstvo elite i naroda oko nacionalnog opstanka. Čak su i prozapadno orijentisani intelektualci,evropejci,reformatori, išli u rat. Njihove ideje pokazaće svoju destruktivnost tek kasnije, sa tzv. Ujedinjenjem i stvaranjem Jugoslavije, ali to je već druga priča. Takođe je neko od čitalaca lepo primetio da tada nismo imali Natašu Kandić. Imali smo Nadeždu Petrović. Mada je školovana u Minhenu, bila je dobrovoljna bolničarka; umrla je u valjevskoj bolnici, za vreme epidemije pegavca,posle Kolubarske bitke.
Preporuke:
21
1
30 sreda, 24 oktobar 2012 23:36
s.j. Znate šta? Videti koliko nisko smo pali me i ne boli toliko, jer kakvi smo, bolje i ne zaslužujem; Ali kada vidim kako smo se poneli prema nekima koji su zauvek zadužili ovaj narod, zgadi mi se
Nisu ni komunizam, ni Tito, nikakav izgovor. Nismo trebali čekati da država pomogne zaslužnima - to smo mogli i sami. Šta su radile komšije ovih pomenutih heroja? Šta smo svi mi, koji smo živeli u njihovom susedstvu, učinili?

Ništa, i zato i jesmo tu gde jesmo.

Krivi smo svi, kolektivno. Ne komunisti, ne Tito, i ne domaći izdajnici. Oni 'neznadahu šta čine', a mi znasmo, pa opet ništa.

No, ne govorim to da bi vas doveo na očajavanje, već da bih vas, nas, sebe, podstakao na promenu.
Preporuke:
23
3
31 četvrtak, 25 oktobar 2012 02:55
Zdravko
Na veliku žalost ovih alkara i ostalih zlonamjernih, Srbi su prvi pucali po NATO paktu i rušili im avione. Jednog dana kad padnu maske i vidite i vi, gore pomenuti, da je NATO povampirenje fašizma, molim vas, nemojte nam se šlepati. Srbi su i ovaj put, manje što su željeli a više što su morali, postali prvoborci. Vi ostali, prepoznaćete se, bili ste im saveznici. Ništa novo na Balkanu!
Preporuke:
20
2
32 četvrtak, 25 oktobar 2012 03:23
vasilije
Dimitrije Tucović je opominjao da je "IZVRŠEN POKUŠAJ UBISTVA S PREDUMIŠLJAJEM NAD CELOM JEDNOM NACIJOM" što je "ZLOČINAČKO DELO" za koje se "MORA ISPAŠTATI"...
Preporuke:
5
11
33 četvrtak, 25 oktobar 2012 05:26
Srbenda
Autoru sve čestitke na vrlo važnim informacijama a još više na toplim riječima, koje bude emocije ponosa, ali i tuge.

Sve je naopako krenulo 1-12-1918:
Svi su plakali sem Ljubomira Kovačevića. On je preživeo rat, ali nije stvaranje Jugoslavije. Umro je 2 decembra 1918.
.
Jer kao što ni Ljubomir Kovačević nije preživio stvaranje Jugoslavije, to ni Srbija nije preživila.
@AČ gospodine Amire kao što je Emir Kusturica, Meša Selimović i mnogi drugi Srbi islamske vjeroispovjesti ponos ovog naroda, ja imam isto mišljenje i ovam iako vas jedino poznajem preko NSPM.
@Alkar: ja sam u Titino vrijeme završavao osnovnu školu u Zenici(nije ZJenica)i imao sam sreću da mi Istoriju predavao jedan divni musliman Šemsudin, jugoslovenski opredjeljen što bi se reklo. On nam je pričao o svojim studijama u Sarajevu, i Zemaljskom muzeju gdje je svojim očima čitao poreske knjige o ocu Srbinu i sinu muslimanu a ponekad i obrnuto.
Tebi bih preporučio da pročitaš zaštoje osnivač HDZ BiH napustio HDZ.
Preporuke:
15
1
34 četvrtak, 25 oktobar 2012 07:40
Beli Orao
""SrBski alkar. Ala si ga brate nadrobio. Kratko ali drobljeno.
Preporuke:
3
3
35 četvrtak, 25 oktobar 2012 08:33
ĐORĐE
@ NEMANjA VIDIĆ
Ne obazirite se na provokacije.Samo dve godine posle slavne Kumanovske bitke ova hrvatska latinica unešena je u Srbiju na bajonetima zapadne sile. Istim tim bajonetima je probadana srpska nejač u Mačvi i skidane ćiriličke oznake radnji i ulica po srpskim varošima.Pobeđenog Poćoreka zamenio je general Stjepan Sarkotić , koji je ovako obrazložio odluku o zabrani ćirilice u BiH : "Srbi sa svojom ćirilicom su strano tijelo istoka u borbenoj zoni zapada." Istu ovu , danas "srpsku latinicu", nametnuo je Srbima Ante Pavelić 25.travnja 1941.zabranom ćirilice.I vi,Vidiću, verujete da bi se mogli zastideti ovi koji se u jugoslovenstvu i srbohrvatstvu potvrđuju korišćenjem hrvatske latinice?Ako imate snage okrenite se mladima. Umnožite one transparente sa porukom SRPSKA JE SAMO ĆIRILICA, ĆIRILICA = SRBIJA, DANAS GUBITAK ĆIRILICE-SUTRA GUBITAK JEZIKA I SRPSKOG IMENA.
Preporuke:
8
1
36 četvrtak, 25 oktobar 2012 08:48
thinking maize@ Goran Jevtović
Ja plačem dok čitam. Slava im. A mi!? Mi da se UZMEMO u PAMET i da NE REAGUJEMO "na prvu loptu" za svaku BUDALAŠTINU koju nam bace NAŠI DUŠMANI, a i "naši" JANjIČARI (IZVINI Mehmed-pašo Sokoloviću!). Valja RADITI na SEBI i ZEMLjI, sebe USAVRŠAVATI (materijalno, a JOŠ VIŠE duhovno!), ZEMLjU OBOGAĆIVATI (materijalno, a JOŠ VIŠE duhovno!) i ČEKATI da STVARI SAZRU! A kad sazru, ZNA se! Bog i SREĆA JUNAČKA! Iduće godine u Prizrenu!
Preporuke:
19
1
37 četvrtak, 25 oktobar 2012 09:03
ĐORĐE
@ NEMANjA VIDIĆ
Ne osvrćite se na provokacije. Ovi latiničari, koji mogu biti Srbi samo po poreklu, a svoju transformisanost u jugoslovene potvrđuju korišćenjem okupacione hrvatske latinice, nemaju stida. Ako imate snage okrenite se mladima. Juče sam ispred Vlade video transparent SRPSKA JE SAMO ĆIRILICA. To treba reći srpskom narodu na ulici, kad se već ne može reći na nesrpskim televizijama.
Samo dve godine posle slavne Kumanovske bitke ova hrvatska latinica unešena je u Srbiju na bajonetima zapadne soldateske kojoj je pripadao i Josip Broz. Istim tim bajonetima je probadana srpska nejač u Mačvi i skidane su ćiriličke oznake radnji i ulica po srpskim varošima.Pa nastavimo da ljubimo tuđe umesto svog !
Preporuke:
8
3
38 četvrtak, 25 oktobar 2012 10:06
Beli Orao
Sinoć u Klubu Književnika je održana promocija knjige Veselina Matovića koji je sa još trinaest kolega iz Nikšića i kolegom Slobodanom Čurovićem iz PG izgubio posao jer nije hteo da predaje nakaradni novokomponovani jezik čiji su pravopis pisali i drobili hrvati, neka ukrainka...
Da nije žalosno bilo bi smešno, ali kako profesor reče, jezik će trajati dokle traje i skupština.
Ipak kontaminiranje terena je slično osiromašenom uranijumu.
http://www.srbel.net/2012/10/01/veselin-matovic-ni-u-jednom-udzbeniku-nema-srpskog-pisca-iz-cg/

Dragi prijatelji, neko nas ovde nazva naivčine, a ja rekoh da je meni, a cenim i vama lepo da budete naivčine ipak da se zna, ako 1000 ljudi sme da izađe na teren, a 2.000.000 ne sme, to zači da 1000 ljudi može da završi posao, jer kako je Milunka zarobila vod vojske, kako se Ciga(ja se i dalje družim sa Ciganima) uvukao u rov tako i novi Nikolajevići mogu da ponesu zastavu.
Za naivčine: Živela Srbija i sećanje na Milunke,Nikolajeviće i ostale naivčine.
Preporuke:
15
2
39 četvrtak, 25 oktobar 2012 10:24
F-16
Pa zar ovakav skup nije za Sava centar? Sramota da su nas izdrilovali da se stidimo sopstvene slavne istorije. To nam do sada ni jedan okupator nije uradio.
Preporuke:
14
1
40 četvrtak, 25 oktobar 2012 11:13
Za F-16
Sava centar?!
Pa zar ne vidite da je i ova relativno mala sala Radničkog doma bila poluprazna?
Preporuke:
4
5
41 četvrtak, 25 oktobar 2012 11:28
thinking maize@ za TROLOVE tipa "Za F-16"
Podsećam te TROLU na: "NE BOJ SE MALO STADO JA SAM SA VAMA U SVE DANE DO SVRŠETKA SVIJETA!" Jevanđelje po Mateju
Preporuke:
11
1
42 četvrtak, 25 oktobar 2012 11:28
F-16
Žao mi je ako je bilo tako. Ja nisam bio jer živim daleko od NS. Sava centar sam pomenuo kao mesto gde se održavaju skupovi od najvećeg značaja. I da normalno narod bude obavešten od strane organizatora, pa bi siguran sam sala bila ispunjena. Ovako, mi smo obavešteni preko NSPM-a, a ne preko Javnog servisa, na primer.
Preporuke:
15
1
43 četvrtak, 25 oktobar 2012 12:06
Bojan Ue
Srbija je umrla, jer joj je selo umrlo.
Većinu nedaća, ali i junaštva i borbi, izneo je srpski seljak, naviknut da ima malo, a da učini mnogo.
Ko sad, za 10 ili stotinu godina da ratuje? Ostarela nacija, ljudi koji ne znaju ni da nabroje 5 sela u svojoj okolini, ljudi koji ne mogu da podignu ništa više od nokije ili ajpoda?
Ko da nahrani vojsku, kad bi postojala, ko da nahrani makar i ovu vojsku u pokušaju koju su sahranili? Kinezi sa njihovim jabukama i belim lukom?
Ko da uopšte razmišlja o nekom čojstvu, junaštvu, otadžbini, kad se sve to prodaje za šaku evra, kad većina mizli samo i isključivo na svoju zadnjicu?
Ko uopšte da se bori, kad je potpuno isto stanje kod nas zadnjih sto godina, što opisa A. Rajs - da na samo par godina ti isti ratnici su bili zaboravljeni, sklonjeni u stranu, a razne mutivode i secikese postali elita?
Mnogo stvari treba da se promeni pa da doživimo makar trunku slavnih dana iz 1912.

Pomozite (informacijama) da ih spasimo zaborava:
www.prvibalkanskirat.rs
Preporuke:
15
1
44 četvrtak, 25 oktobar 2012 12:45
Marko Radovanović
Za F-16

Sala je bila puna sa tek par slobodnih mesta, a ta fotografija je uslikana nešto pre no što je tribina i počela (kao što vidite Vladika sedi u publici). Ukupno oko 150 osoba je bilo prisutno.
Preporuke:
9
1
45 četvrtak, 25 oktobar 2012 12:51
Da se ne zaboravi!
"Da li su Srbi zaboravili žrtvu kumanovskih heroja? Koliko znamo o spomen obeležju na Zebrnjaku i njegovoj tragičnoj sudbini? Koliko je teško bilo sačuvati čak i srpsko prezime od bugarskih okupatora u 1. i 2. svetskom ratu kao i od posleratnih "makedonskih" vlasti?"

Jeka sa Zebrnjaka:
http://www.youtube.com/watch?v=mdw9Z4WGL-0
Preporuke:
2
0
46 četvrtak, 25 oktobar 2012 12:54
@za F-16
Poštovani, bio sam prisutan i mogu Vam reći da nije sala bila "poluprazna", nego su fotografije amaterske, loše i neprofesionalne. Mada i to govori i o dobrim i lošim stranama nspm-a :) Svi organizatori se trude da naduvaju i višestruko uvećavaju broj prisutnih, kako brojem, tako i fotomontažama, dok se ovde objavljuju fotografije na kojima deluje da ih ima manje nego što ih je bilo.
Preporuke:
6
0
47 četvrtak, 25 oktobar 2012 13:23
srbinbanjaluka
@ Bojan Ue

Pozdrav. Potpuno se slažem sa vama, to stalno i provlačim kroz svoje komentare, to je suština naše nacionalne tragedije, što mi i danas živimo riječi A. Rajsa, živimo isti onaj život strančarenja, kriminala i korupcije, bestidnog ćutanja tzv. intelektualaca... svega onog o čemu je A. Rajs pisao davnih 20ih godina prošlog vijeka. Nigdje nismo odmakli.

U pravu ste kad rekoste to i za selo, sve je to iznio srpski seljak na svojim leđima. A današnja omladina, ne znam da li joj je za zamjeriti ili ne. Jer fino reče A. Rajs još davno napisao, citiram :

"Dopustili ste da umre duh vaše omladine. Dozvolili ste da se ona ugleda na vaše skorojeviće, zabušante, zelenaše, profitere i sumnjive političare. Vaša omladina je nihova žrtva.Obrazovana je po uzoru na njih.....kad zazvoni na uzbunu omladina se neće htjeti žrtvovati... odlučno će reći ne, da ne želi da gine i da se bori za državu, jer je svojim očima vidjela kako oni prije koji su se žrtvovali dobili su nogom pozadi"
Poz
Preporuke:
9
0
48 četvrtak, 25 oktobar 2012 13:48
wolff.ser
Kada su Jevreji uspeli da stvore državu posle 2000 godina i posle genocida. Vala će se i Srbi na Kosovo vratiti.
Preporuke:
9
1
49 četvrtak, 25 oktobar 2012 14:02
subotičanin
"Bilo je to davno, kad je severno od Dunava i Save i bila Prečanska Srbija, a ne autonomna pokrajina." E moj gospodine, bila je to zemlja Magyar Kiralysag (Kraljevina Mađarska) a ne "prečanska Srbija".
Preporuke:
4
18
50 četvrtak, 25 oktobar 2012 14:34
Vlado
O Srbima i Srbiji 100 godia poslije dovoljo govori da je rekord gledanosti srpskih televizija nedavno oborila turka sapunica nazvana po jednom turskom sultanu.
Preporuke:
4
0
51 četvrtak, 25 oktobar 2012 14:52
thinking maize@ subotičanin
Rekoste: "Bilo je to davno, kad je severno od Dunava i Save i bila Prečanska Srbija, a ne autonomna pokrajina." E moj gospodine, bila je to zemlja Magyar Kiralysag (Kraljevina Mađarska)..." Hmmm, a da SAMI Mađari, pored oznaka županija (Bačko-bodroška, Sremska, Torontalska, koje grubo gledano, obuhvataju teritorije sadašnje Bačke, Banata i Srema), na mapama tog VAŠEG Magyar Kiralysag-a nisu napisali I "RACZORSAG, tj. SRPSKA ZEMLjA, tj. ZEMLjA Srba"!? Znate, što bi ja kao Srbin bio veći Mađar od kartografa Kraljevine Mađarske, tj. Magyar Kiralysag-a!? Uzgred, mađarski naziv "Kiraly" za VLADARA njihove (srednjovekovne) kraljevine IZVEDEN je od SLOVENSKOG i SRPSKOG naziva "KRALj" za ISTO ZVANjE! A ne od od ranosrednjovekovne nemačke reči "KUNING" (u modernom nemačkom ta reč je evoluirala u reč "könig", tj. u savremenom engleskom u reč "king"), tj. "jaki čovek", a za isto KRALjEVSKO zvanje! Šta mislite ZAŠTO je to TAKO!? Toliko dragi PODSTANARU!
Preporuke:
12
1
52 četvrtak, 25 oktobar 2012 15:44
prekipelo mi je za subotičanina
A koliko se ja sećam iz mađarske istorije, to Prečansko je nekada bila Arehiepiskopija panonska, gde su stolovali Ćirilo i Metodije.Srbi i ostali sloveni su bili, a i danas su ,starosedeoci na svoj teritoriji današnje Mađarske...
Budim, Pečuj i sl. su slovenski toponimi.
A Mađari su primili hrišćanstvo po istočnom obredu.Prve bogomolje su im bile pravoslavne...
Preporuke:
15
2
53 četvrtak, 25 oktobar 2012 17:04
slytherin
@Subotičanin
Zemlja je bila srpska, a država je, ako ćemo pravilno, bila Carevina Austrija i Kraljevina Ugarska. Mađarska postoji tek od 1918. Apostolski car, Franc Jozef, odbijajući da srpskoj delgaciji preda telo kralja Milana, rekao je: "Milan je bio vaš kralj, ali i moj prijatelj. Na samrti sam mu obećao da ću ga sahraniti u srpskoj zemlji, ali ne u Kraljevini Srbiji". Ne verujem da ste veći poklonik Austro-ugarske od njenog cara.
Preporuke:
11
1
54 četvrtak, 25 oktobar 2012 18:44
A.Č.
alkar..Šta ćeš kad ljudi samo kod Srba dokažu svoju pravu vrijednost baš kao i rođeni katolik a po nacionalnom uvjerenju Srbin Ivo Andrić.
Zato što Srbi vrijede, zato ih ljudi i vole i žele s njima da žive i da se srpstvom ponose, pa tako i ja.
Ivo Andrić je bio pametniji od mene pa se opredjelio za srpstvo, jer je znao koliko vrijedi isto.
Preporuke:
9
2
55 četvrtak, 25 oktobar 2012 19:34
A.Č.
Alkar..I još nešto mislim da si primjetio da je u vrijeme Ive Andrića srpstvo bilo u " ofanzivi " a ja ga srcem i dušom prihvatam u njegovoj "defanzivi".
Znači li ti to nešto?
Znači ipak vrijedi.
Preporuke:
9
3
56 četvrtak, 25 oktobar 2012 19:37
alkar@AČ,,filozofija i OSTALI SRBOLJUPCI
ako je tako ka sta vi kazete zasto ste onda sa svima bas vi ratovali,bas vi uvik ugrozeni,bas samo vi imate prava a drugi ne,bas vasa crkva jedina isprvna,bas samo srbi junaci i heroji,bas svi drugi genocidni i zločinci,bas svi moraju uvazit vase teritorijalne i političko-vojne pretenzije,bas vi izgubili sve ratove devedesetih,bas samo protiv vas postoji svjetska urota,samo vi slobodoljubljivi i plemeniti-nebeski narod od boga dan,bas vas kralj i vojska moraju bit nadređeni svima nesrbima u svakoj drzavi koju ste stvarali,samo vi imali drzavu i povijest kroz vijekove a drugi nisu ni postojali,bas vas svi mrze a vi nas sve volite i mrzite,kako je samo vama i nikom drugom na sudu dosuđen genocid u srebrenici itd itd ....pa nije da nevalja selo ako je jedan u zavadi sa svima prije će bit ono drugo.srbiju i srbe pšoštujen ali ne one koji swu četnici i velikosrbi.
Preporuke:
3
6
57 četvrtak, 25 oktobar 2012 22:05
Turas
AMIN! Srbuloviću,sve je istina.Ali bilo.Danas,glede lumpem-elitu,mora se Jovo ponovo.Dali će većina nas srba da svatimo da "zemaljsko je carstvo za malena,a Nebesko zavek i dovijeka".Za nekoga samo stih a za nas smisao za šta vredi živeti i mreti.Pitam se Srbuloviću,kao i većina komentatora rodoljuba,mora li se Srbin osim neprijatelja koje ima kroz vekove,još boriti danas protiv svoje vlasti,kao tvorca srbske propasti.Lumpen-elita perfidno radi(svesno) protiv Srbije.Tadić je uništio vojsku.Privredu,ekonomiju zemlje.Kako i da hoće ovaj narod da se bori kada nema ni sa čime ni sa kime?Toma i komp.nastavljaju gde je predhodna vlast stala itd.Ali ja verujem-MORAM- da pobeđujemo uz Božiju pomoć i ovaj put.Tada,čuvajte se izdajnici svoga roda!
Preporuke:
7
0
58 četvrtak, 25 oktobar 2012 23:28
seljak bezemljaš
&Alkar
Kada već pišeš o uvlakačima molim te napiši mi koji to dalmatinski pisac nije pripadao ORJUNI.A
Preporuke:
7
0
59 četvrtak, 25 oktobar 2012 23:33
seljak bezemljaš
&alkar
A tek kako su dalmatinski intelektualci pisali o pokrovitelju alkara KRALjU ALEKSANDRU.Da je genije,čovek najviših moralnih osobina.......
Pazi da tebe ne uhite ovi što jure duhove ORJUNE.
Preporuke:
5
0
60 četvrtak, 25 oktobar 2012 23:57
seljak bezemljaš
Dejan Medaković EFEMERIS V STRANA 9
"slučaj grobnice kod Kumanova.Spomenik i kosturnicu minirali su Bugari u Drugom svetskom ratu.Posle rata ovaj oštećen spomenik nije obnovljen.Svaki pokušaj,ukoliko ga je bilo,sprečile su makedonske vlasti.Oni su sva srpska znamenja iz Balkanskog i Prvog svetskog rata proglasili simbolima njihove nove okupacije i zahtevali od srpskih političara da se zvanično obavežu da srpska strana više neće pokretati pitanje srpskih spomenika na tlu današnje Makedonije.
TU SRAMNU OBAVEZU PRIHVATILI SU LATINKA PEROVIĆ I MARKO NIKEZIĆ PRILIKOM BORAVKA U MAKEDONIJI.
..iz kosturnice nedostaju lobanje srpskih vojnika.Te lobanje sistematski su nošene u Skoplje i Prištinu...
BILA SU TO TUŽNA VREMENA U KOJIMA SU SE NA SRPSKOJ POLITIČKOJ CENI ŠEPURILI ONI KOJI SU PRISTASJALI NA SVE ZAHTEVE..
Preporuke:
6
0
61 petak, 26 oktobar 2012 08:04
subotičanin@thinking maize, slytherin, i ostali
Za početak, dobronamerno vam savetujem da naučite mađarski jezik, a potom da proučavate mađarsku istoriografiju. Tada bi uvideli da su pojmovi Ugarska i Mađarska identični. Ovom jezičkom triku, da je reč o različitim pojmovima, jedino su pribegle zemlje susedi Mađarske (izuzev Rumunije), jer na ovaj način ne moraju da pravdaju otimačinu mađarske zemlje po završetku I Svetskog rata. Čak šta više, istoričarima širom sveta teško je objasniti razliku između termina Ugarska i Mađarska, jer je prva reč latinskog porekla a druga izvornog mađarskog porekla. Takođe, prostor današnje Vojvodine je prvi put prisajedinjen Srbiji 1918. tako da je jasno da su Srbi PODSTANARI, ali koji su zloupotrebili svoja podstanarska prava na najgori način.
Preporuke:
2
6
62 petak, 26 oktobar 2012 08:40
thinking maize@ alkar
Ti reče: "bas vi uvik ugrozeni, bas samo vi imate prava a drugi ne, bas vasa crkva jedina ispravna, bas samo srbi junaci i heroji, bas svi drugi genocidni i zločinci, bas svi moraju uvazit vase teritorijalne i političko-vojne pretenzije, bas vi izgubili sve ratove devedesetih, bas samo protiv vas postoji svjetska urota, samo vi slobodoljubljivi i plemeniti-nebeski narod od boga dan, bas vas kralj i vojska moraju bit nadređeni svima nesrbima u svakoj drzavi koju ste stvarali, samo vi imali drzavu i povijest kroz vijekove a drugi nisu ni postojali, bas vas svi mrze a vi nas sve volite i mrzite, kako je samo vama i nikom drugom na sudu dosuđen genocid u srebrenici itd itd.... pa nije da nevalja selo ako je jedan u zavadi sa svima prije će bit ono drugo. srbiju i srbe pšoštujen ali ne one koji su četnici i velikosrbi." Uhhh, ti ga BAŠ izduši! Ajmo lepo, JEDAN-PO JEDAN tvoj "argument"! Što se tiče PRAVA, ajmo po "Deklaraciji UN o zabrani genocida", gde IZRIČITO PIŠE da se POSLEDICE...
Preporuke:
5
0
63 petak, 26 oktobar 2012 08:56
thinking maize@ alkar, nastavak
Što se tiče PRAVA, ajmo po "Deklaraciji UN o zabrani genocida", gde IZRIČITO PIŠE da se POSLEDICE GENOCIDA NE PRIZNAJU! Koliko SAD ima Srba u Trojednici!? 3%! Koliko ih je bilo 1991, kada je sproveden poslednji Popis u SFRJotu!? Oko 13-17%, zavisno od toga KAKO tretirate FAMOZNE "Jugoslovene" u Trojednici!? Kolko ih je bilo u Banovini Hrvatskoj!? Oko 25%, pri čemu ta TVOREVINA je imala teritorije koje NI PO KOJEM PRAVU I ISTORIJI (sem Vašeg "tisućljetnjeg sna", NDH) NISU bile u Hrvatskoj, ali ajd, toliki PROCENAT Srba je bio u Trojednici po K und K Popisu, održanom PRE "Veleizdajničkih procesa", šuckora i WW I!? Znači, DANAS Srba na TERITORIJI Trojednice ima oko OSAM (8) PUTA MANjE procentualno i oko PET (5) PUTA MANjE u APSOLUTNOM IZNOSU! Pri tome NE RAČUNAM DEMOGRAFSKI GUBITAK! Ajd TI meni KAŽI KUD se DEDE TAJ NAROD!? Znači, SVE što su Srbi URADILI posle SVEKATOLIČKOG KONGRESA u Zagrebu 1900 može se shvatiti kao REAKCIJA na GENOCID, koja nekad prerasta u RATNI ZLOČIN, ali GENOCID NIJE!
Preporuke:
4
1
64 petak, 26 oktobar 2012 09:02
A.Č.
ODGOVOR ALKARU:Srbi nisu sa svima ratovali već su svi narodi i narodnosti bivše SFR Jugoslavije ratovali a evo i zašto.1991.godine u Sloveniji je "ratovala" (nije to bio ni R od rata) JNA sastavljena od svih naroda i narodnosti Jugoslavije u cilju zaštite ustavnog poredka Jugoslavije (zaštite teritorijalnog integriteta Jugoslavije).
Ratove su izgubili svi samim gubitkom Jugoslavije jer Jugoslavija je svima bila zajednička država.U smislu teritorijalne dobiti u ratovima ne bih rekao da su Srbi gubitnici.Znaš i zašto.
Po mom ličnom uvjerenju za Srebrenicu je prije svega odgovorna licimjerna i pokvarena "međunarodna zajednica" UN koji je i pripremio scenario u svojoj "kuhinji".Znaš za razliku od drugih muslimana ja jako dobro znam koji su pokvarenjaci ti u UN-u na Zapadu a to se vidi i danas na primjeru muslimanskih zemalja kako ih Zapad, UN i NATO uništavaju.Kada sve to povežem vidim i Srebrenicu.Muslimani su naivni što vjeruju tim licimjerima koji ih hucaju protiv Srba.
Preporuke:
5
0
65 petak, 26 oktobar 2012 09:09
thinking maize@ alkar, drugi nastavak
To što STICAJ geostrateških OKOLNOSTI bio POVOLjAN po Vas Hrvate i što je Vaš Broz (uz PODRŠKU SRPSKIH BUDALA, koji su očigledno PRIRASLI tvome srcu!) RAZBUCAO srpstvo, pa NISMO MOGLI ADEKVATNO da odgovorimo, nek ti je alal, šta ćeš, Bog i ratna sreća, nije nam prvi put da gubimo ratove, ali GUBILI smo SAMI, pobeđivali što sa saveznicima, što sami, ali KAKO ste Vi "dobijali", a KAKO GUBILI!? Dalje, ako se PRIMENE NORME Konvencije o genocidu UN (a ne "norme" Aškog "suda"!), da li su V. Britanija i NjEN SIR BOMBER Harris (zajedno sa NjIHOVIM američkim PAJTOSIMA!) ODGOVORNI za UNIŠTAVANjE NEMAČKIH, TALIJANSKIH, RUMUNSKIH, ali i SRPSKIH GRADOVA!? Obaška Hirošima& Nagasaki! To što su "Gordi Albion"& Uncle Sam tzv. "pobednici" ne znači da treba da se PREĆUTI to što se DEŠAVALO! A DEŠAVALO SE! I KAKO to da na "dični" Zagreb ne pade NI PETARDA, a Beograd su ZAVILI u CRNO i Nemci i "saveznici"!? Ne znam GDE je STOLOVAO Ante Pavelić, koga NEMAČKI VOJNI ATAŠE u NDH general fon Horstenau proglasi...
Preporuke:
3
0
66 petak, 26 oktobar 2012 09:10
A.Č.
NASTAVAK ODGOVORA ALKARU:
Na prostorima bivše Jugoslavije svi su ratovali protiv svih.Srbi, Hrvati međusobno.Muslimani (kasnije Bošnjaci)ratovali sa Srbima i Hrvatima a zatim i međusobno protiv muslimana Fikreta Abdića.Hrvatska regularna vojska izvodila borbena dejstva na teritoriji BiH.Zna se dobro za užasan rat u srednjoj Bosni.Ja sam svjedok jer sam ga lično doživio kako je bio užasan taj rat između Hrvata i Muslimana (Bošnjaka) u srednjoj Bosni kada su ratovali svi protiv svih i bili saveznici svi sa svima.Zatim oko Mostara.Poznato je da su prije neko vrijeme mediji izvještavali kako je srpska artiljerija tukla HVO da bi se muslimani zaštitili od progona i poraza u Mostaru.Znači nije baš da su samo Srbi samo ratovali.Nije istina baš tako jednostavna.Ja znam na našim prostorima kako se pravili savezništvo sa Srbima i kako je i kod nas srpska artiljerija tukla kada je naše ljude (muslimane) HVO trebao protjerati pa nas Srbi spasili od progona.Mislim svi su ratovali protiv svih.
Preporuke:
6
0
67 petak, 26 oktobar 2012 09:25
A.Č.
NASTAVAK ODGOVORA ALKARU:
Ja se jako dobro sjećam tog vremena kada sam kao 16 godišnjak radio u ratnoj bolnici kada je započeo rat sa HVO-om.Svaki dan u prosjeku nam je ginulo 50 ljudi (za vrijeme ofanziva).Pišem o prostoru jedne opštine i liniji koja i nije baš bila duga, jer je u pitanju nekih 4 do 5 kilometara linije pa i manje.Ja se dobro sjećam kako je u tri dana uništeno 15 tenkova HVO-a koji su bili krenuli na grad da ga zauzmu.Jako se dobro sjećam kako su naši muslimani govorili da su Srbi barem bili iskreni i pošteni i rekli nam u oči a ovi udaraju u leđa , mučki i licimjerno.
Sve se ja sjećam Alkar, nije da se ne sjećam.Zato nemojme molim te učiti našoj historiji ili ako hoćeš povjesti jer sam ja našu historiju lično doživio i sve vidio svojim očima.Znaš dobro šta sam kao bolničar mogao vidjeti u ratnoj bolnici, krv, smrt, osakaćene ljude koji su me molili da ih ubijem jer nisu mogli podnijeti da su ostali bez nogu i ruku.Zato šuti Alkar.
Preporuke:
4
0
68 petak, 26 oktobar 2012 10:49
thinking maize@ alkar, treći nastavak
Ne znam GDE je STOLOVAO Ante Pavelić, koga NEMAČKI VOJNI ATAŠE u NDH general fon Horstenau proglasi za "NAJVEĆEG EVROPSKOG VARVARINA"!? U Beogradu ili Zagrebu!? I čije su bile "postrojbe" na Istočnom frontu, Nedićeve ili Antine, o đeneralu Mihailoviću da i ne govorimo!? Kad već pričate u IDEOLOŠKIM KONSTRUKCIJAMA Titine ere!? Pa kad je već o drugu Titi (kome kupiste "...Fiću, a merecedes Anti Paveliću!?" Šta ćete, HRVATSKA NARODNA PJESMA!) reč, šta ćemo sa CRVENIM KRALjEM, kome jes VEĆINA OFICIRSKOG KADRA bejahu Srbi& Crnogorci (prevod na srpski: Montenegrinski Srbi), al zato ISTI beše HRVAT s DNA KACE, a posle 1965 OGROMNA VEĆINA SARADNIKA behu Croaten und Slowenien!? Šta ćete, čisti "monarhofašizam" ZUR-a, OUR-a, SOUR-a, sa sve PRELIVOM "bratstva in enotnosti"!? Šta ćete, Broz kao "ČISTI" "srboćetnik"!? Dalje, "samo Srbi imali državu kroz vekove..."!? Dobro, imali su je Grci (i to CARSTVO!), Bugari (takođe neko carstvo), Mađari (vrlo jaka kraljevina, čijeg jednog od najačih vladara...
Preporuke:
3
0
69 petak, 26 oktobar 2012 10:59
thinking maize@ alkar, idemo dalje
Dobro, imali su je Grci (i to CARSTVO!), Bugari (takođe neko carstvo), Mađari (vrlo jaka kraljevina, čijeg jednog od najačih vladara Ludovika velikog naš Dušan počisti "ko Panta pitu" i prisajedini Bosnu NAŠEM carstvu! A usput i dade sestru Jelenu Vašim Šubićima-Zrinskim!? A u srednjem veku vladari su sestre davali ili stranim VLADARIMA ili SOPSTVENIM istaknutim velikašima!? Baš me ŽIVO ZANIMA KOME su Šubići& Zrinski DADOŠE "PRISEGU", kao NADOKNADU za Jeleninu ruku!?), Srbi ČAK i DVE države, Srbiju (SLOBODNU do Kosova, a još dugo potom nezavisnu), kao i Bosnu (čiji NAJVEČI kralj beše KRUNISAN "sugubim vencem" kralja Bosne, SRBIJE i primorskih strana i to u Mileševi, po PRAVOSLAVNOM OBREDU)! Nešto u tim VEKOVNIM nezavisnim zemljama Balkana i nema "država" Hrvata, Slovenaca, Albanaca, dok su Bosanci BILI Srbi, a Makedonci ili Srbi ili Bugari!? O Dubrovniku dovoljno govori NA KOJEM su PISMU PISALI pisari dubrovačkog kneza, kad su šiljali pisma na "SLOVINSKOM"!? Latinica beše neka varijanta...
Preporuke:
3
0
70 petak, 26 oktobar 2012 11:11
thinking maize@ alkar, još malo, još malo...
Latinica beše neka varijanta Danteove latinice, ali KOJE PISMO BEŠE ta FAMOZNA "BOSANČICA", na kojoj su pisali dubrovački pisari kad su pisma slana u Bosnu, Srbiju, arbanaške krajeve i turski Stambol!? Baš me živo zanima da li "BOSANČICA" poteče od glagoljice ILI...su to PISMENA Ćirilovih& Metodijevih učenika!? Kažeš "genocid u Srebrenici"!? Ratni zločin, da!? Al, KAKO da "krunski svedok" BUDE BAŠ Hrvat, a POLOVINA EGZEKUTORA NE BUDU Srbi, a NE ZNA SE NI KOMANDNA POVEZANOST FAMOZNOG 10-tog DIVERZANTSKOG ODREDA (tako se zvala ta "jedinica" DŽELATA!) sa BILO KOJOM VOJNOM STRUKTUROM Vojske Republike Srpske!? I kako to da POLOVINA ljudi iz te "jedinice" prethodno behu tekli "karijere" u francuskoj LEGIJI STRANACA!? I "ČUDO Božje", da do skora NIKO iz TE JEDINICE DŽELATA NE BUDE PROCESUIRAN, sem BAŠ ONOG Hrvata Erdemovića, koje, eto, postade "krunski svedok", pa mu DADOŠE i SLOBODU!? Čovek priča da je SAM STRELjAO VIŠE od STOTINU LjUDI, a ovamo posle par godina SLOBODAN "ko tica na grani"! Ajde!
Preporuke:
4
0
71 petak, 26 oktobar 2012 11:17
alkar@AČ
nebi vi pinili da ja nisan u pravu.e nećete vi daleko moj AČ s tom mrznjom prema hrvatima i ljubavi prema srbima.srbi vas poklase u drugom ratu,sad vas poklase diljem bosne,a da srebrenicu ne spominjen a vi još uvik o ljubavi premna njima.i hrvati vas ....u ovom ratu,istina ,pa i ne triba bas nesto da nas volite.ali mene ljuti sta vi vas narod nevolite,odričete ga se u ime srpstva i jugoslavije ,ratnih trauma i slično.iman susjeda koji je ratova sa srbima ,izgubio dva sina ,veća trauma od vaše pa o srbima govori ka i ja-srbima čast ali četnicima .....do drine nek se komodaju ali priko drine neće.ako vi zalite za jugom i srbima priđite zivit u bg .i ne pričajte o ratu i uzrocima,svak je nesto dozivio,ali uzroci su srpska hegemonija,ali pratite vi sta ja pišen pa znate kako je to islo
Preporuke:
1
4
72 petak, 26 oktobar 2012 11:21
thinking maize@ alkar, sad će, sad će...
"Ekspeditivan" taj VAŠ Aški "sud" ko i Vaši hrvatski "sudovi", nema šta!? "Objektivnost" na NIVOJU! Kolko i Hitlerovi RASNI "sudovi" ili "partijsko/klasni" "sudovi" Hazjaina i "tužioca" mu Višinskog!? To ti je "dobri naš prijatelju" ŽIVA ILUSTRACIJA srpske izreke: "Sila Boga ne moli", al ste ZABORAVILI na DRUGI DEO te izreke, koji glasi "Bog silu ne voli"! Pa, pošto smo počeli da DOLAZIMO k SEBI i da vam PRETIMO, ale ne silom, VEĆ ISTINOM, Vi nastaviste po Vašem STAROM i "dobrom" PARNIČARSKOM fazonu! (Gori ste nego šumadijski seljak, kad krene da se parniči sa pola sela!) Pa u tom fazonu, kad izvesni g-din nick name-a A.Č. reče nešto POVOLjNO za Srbe, ti "prijatelju" OMA ZAGRAKTA: "Znam te, ti si onaj Amir Čamdžić!" Ajde! OPET se u tebi, kao HRVATU, PROBUDIO DENUNCIJANT i PARNIČAR! Pa šta ako je i g-din Amir Čamdžić!? Mi Srbi BAR imamo TRADICIJU GRAĐANSKOG DRUŠTVA (iako napadnutu od Vas i Vaših SEIZA ovde u Srbiji!) još od 1835! Čak je nešto o tome PISATO i u Zakoniku blagovernaga...
Preporuke:
2
0
73 petak, 26 oktobar 2012 11:26
alkar@thinking maize
pinite vi koliko oćete ali činjenice govore-izgubili ste sve ratove devedesetih,niko vas ne voli,uzeli su van kosovo,falsifikatima i romantičarsko-ognjistarskim tumačenjima povijesti prigrabili biste sebi sve od bugarske do cetine ali ostade van samo srbijica,sad će i vojvodina otić pa ćete imat malu srbiju(bar van neće tribat dugački autoputevi,lakse ćete se povezat,neće vas bit puno,biće dosta stotinjak hektara šumadije da vas prirani , bićete nejaki,neće niko s vama imat problema,pa svi mirni i mi oko vas i vi,vidite koliko prednosti ima mala srbijica),prijatelji su van male i beznačajne zemljice,izuzev nejake rusije koja vas samo verbalno podrzava(evo van nedaju čak ni kredit)i fizički je izbačena iz balkana,jedino van ostaje kina i briks-ali jedva oni vas čekaju,nisu ni čuli zA vas(ka ni zanas doduse),nejak ste vi igrač a puno ste zagrizli i oslanjate se na krive igrače ,svi jaki su na nasoj strani,a vi glumite hajdučiju i kosovski mit,svi susjedi su van okrenili leđa.NEVALJATE!
Preporuke:
1
6
74 petak, 26 oktobar 2012 11:32
Φιλοσοφία
Ne potresajte se zbog alkara. Pa, njegov svaki komentar je isti kao prethodni. Ne bih se iznenadila da se iza alkara krije nas sunarodnik albanopolis. :) A sto se tice ratovanja koje je osnovni argument u alkarevim raspravama, odgovaram da Hrvatska nije ratovala protiv Hitlera ali je to ne cini miroljubivom i pravednom drzavom. A zanimljiv momenat u skorijoj istoriji je da su Srbija i Srbi ratovali protiv svih bivsih saradnika nacisticke Njemacke. Da li se III Reich povampiruje istorija ce pokazati, ali da Srbi imaju komsije sa sumnjivom istorijom je cinjenica. To Srbe cini herojima, a ne ratobornima.
P.S. izvinjavam se zbog latinice.
Preporuke:
6
0
75 petak, 26 oktobar 2012 11:36
thinking maize@ alkar, KRAJ, pa subotičanin
Čak je nešto o tome PISATO i u Zakoniku blagovernaga cara Srba i Grka u Hristu Bogu Dušana Nemanjića! A i katolici SRPSKOG primorja, kad hoćaše papa rimski da ih crkveno podloži Dubrovčanima, branjaše versku AUTONOMIJU barske nadbiskupije usklicima: "Mi ne znamo ni za kojeg papu, naš papa je NAŠ KRALj Stefan Nemanjić (kasnije prozvan Prvovenčanim)"!? Pa kad je tako, A ŠTO bi meni smetao neki muhamedanac ili čovek poreklom iz muslimanske porodice, ako je naš GRAĐANIN ili simpatiše Srbe ili je bar NEUTRALAN& OBJEKTIVAN!? Neee, tako nešto se ne slaže sa KaPeJotovim "proklamacijama& deklaracijama" o "tamnici naroda Jugoslaviji" i "monarhofašističkom režimu"!? Znaš "prijatelju" "dubok" si ko ČAŠA VODE, a bistar "ko Morava posle kiše", a demokrata si & "ljudskopravaš", MALO MANjI od Franje Tuđmana, a MALO VEĆI od Nataše Kandić!? Idi begaj i NE SMARAJ nas VIŠE! Prosti ti bio RASIZAM PREMA NAMA Srbima, al VREĐANjE g-dina Čamdžića ti NE MOGU OPROSTITI! On je tek skoro moj i ZATO GA NEDAM! A sad ti tico!
Preporuke:
4
0
76 petak, 26 oktobar 2012 11:40
slytherin
@SubotičaninEh, sad smo promenili i temu razgovora i ugao posmatranja. Ugarska i Mađarska nisu isto, zvaničan naziv države je Ugarska do 1918, a Mađarska posle 1918. Jelisaveta (Eržebet) je ugarska kraljica, a Horti je regent Mađarske.Sad o podstanarima. Od svih danas postojećih i živih naroda na tlu AP Vojvodine, Srbi su najstariji. Prvi došli! Nikada Vojvodina nije prisajedinjena, nije ni postojala posle 1860, već su se Srem, a potom Banat, Bačka i Baranja prisajedinili Kraljevini Srbiji 1918, na osnovu 14 tačaka Vudro Vilsona, američkog predsednika i stavova sila pobednica u Prvom Svetskom ratu. Teritorija Mađarske je određena na osnovu rada Tardijeove komisije, koja je utvrdila granice etničke Mađarske. Dakle, od podstanara, Mađari su stekli stanarsko pravo zahvaljujući stavu francuiskog diplomate Tardijea i njegove komisije. A Srbima je oduzeta njihova istorijska teritorija. P.S. Dragutin je bio sremski kralj.
Preporuke:
1
1
77 petak, 26 oktobar 2012 11:48
thinking maize@ POŠTO sam OTPERJO "alkara", sad ti "TIĆU" "SUBOTI-ČANČIĆU"
Ajd da te pitam nešto iz historije& povesti!? KO ONO ŽIVLjAŠE u Panoniji PRE Arpada i 896-te!? Prazan prostor!? Neće biti! SVUDA OKOLO Sloveni i nešto malo Dako-Romana, a u Panonije NIGDE NIKOGA tek ponekog Avarina preostalog od franačkih mačeva!? Pa KOME BEŠE EPISKOP Metodije, jedan od solunske braće i SLOVENSKIH APOSTOLA!? Grci su imali uvrnutu nomenklaturu naroda u srednjem veku sa strašnim arhaizmima, al kad se u tu uvrnutost PRONIKNE, lako se čovek snalazi! LEPO PIŠE da je PRVI Panonski EPISKOP bio sveti i RAVNOAPOSTOLNI Metodije, brat i učenik Ćirilov iiii... PROSVETITELj SLOVENA! PROSVETITELj Slovena! I treći put: PROSVETITELj Slovena! Uzgred, GLAVNI MITOMAN o nekoj madžarskoj "starini" (pre 1867 i UBRZANE MAĐARIZACIJE svih ne-Mađara Ugarske! Srećom SRBI su sa Rumunima to 1918 SPREČILI!) Panonije bio je veliki mađarski vizantolog prof. dr Đula MORAVČIK! PRAVO MAĐARSKO PREZIME, došo čovek sa Arpadovim vezirima! Idi begaj u školu, ZA POFTORAVANjE SI!
Preporuke:
6
1
78 petak, 26 oktobar 2012 12:51
thinking maize@ alkar, POST SCRIPTUM
Reče goreimentovani g-dinu "AČ": "srbima čast ali četnicima..... do drine nek se komodaju ali priko drine neće." Šta, da ti DO Drine nije ostavio TVOJ Splićanin Dioklecijan, onaj odgajivač KUPUSA!? "Burazeru" tu si se ZEKIO! NAŠ Nišlija Konstantin je NEŠTO DRUGAČIJE rekao! A RIMSKI CAR (istina ISTOČNI Rim, ali IPAK Rim!) Konstantin 7-mi Porforogenet (inače Grk) ZAPISA da je ETNIČKA GRANICA Srba i Hrvata VRLO SLIČNA onoj Šešeljevoj Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica!? A TAKOĐE NEŠTO PIŠE i u Konvenciji UN o ZABRANI GENOCIDA!? Piše da se: "NE PRIZNAJU POSLEDICE GENOCIDA!" I JOŠ PIŠE da je: "GENOCID JEDINI ZLOČIN KOJI NE ZASTAREVA!" Kažeš dalje da smo "mali" i da "ne valjamo"!? Znaš, kad to kaže Amerika, pa i priliči joj kao najvećem svetskom SILEDŽIJI! I kad kažu Englezi, Francuzi, pa i Holanđani i Belgijanci I NjIMA PRILIČI, svojevremeno OSVOJIŠE VIŠE OD POLA SVETA! I Nemcima priliči, "dali" ljudi svetu Hitlera! Al kad Vi, VEČITI PRIREPCI SVAKOG SILEDŽIJE to kažete, ma "UMRO" sam od SMEJA!
Preporuke:
4
0
79 petak, 26 oktobar 2012 15:55
albanopolis @ filosofia
draga moja,ja stvarno cenim alkarove tekstove,ali nema nikakvog razloga da se lažno predstavljam(ko neke filosofije):on je on,a ja sam ja.drago mi je da je bar jedna enigma u vašem životu, punom dezorijentisanosti, sada rešena.i nemojte misliti da ja vas i dalje ne volim,samo mi je draža istina...
Preporuke:
1
5
80 petak, 26 oktobar 2012 15:58
@ disfunkcionalnom kukuruzu(thinking maize)
pa kako bre da ti čovek ne pomene tvoju disfunkciju?znaš,čovek,to je stil,a tvoj stil je-disfunkcionalan...ha,ha,ha
Preporuke:
0
4
81 petak, 26 oktobar 2012 16:26
Φιλοσοφία
Pa, jeste, i Dr. Jekyll i Mr. Hyde su stvarno dvije različite ličnosti, jedno je jedan a drugo je drugi. Samo kad prozovete jednog, eto i drugog odma'! Meni je drago što se slažete sa alkarem, jer to je već dobar put ka prevazilaženju rascjepa ličnosti. Što je loše u priči koji vi ispisujete, obojica postajete zli Edward Hyde. Naravno, uvjek možete potražiti sreću na drugoj, boljoj strani i vratiti se svojim korijenima. Evo, kad to bude, častim vas jednim Šumadijskim čajem. Tada ćete i vi djeliti sa nama ponos zbog pobjede u Kumanovskoj bitci i svim narednim srpskim borbama za slobodu. A sloboda, kako to gordo zvuči! Ona je jedina i prava orijentacija i vodilja ovom narodu. Od vas, alkaropolise, očekujem brzu metanoju!
Preporuke:
1
0
82 petak, 26 oktobar 2012 17:16
prekipelo mi je za subotičanina
Subotičanine, zanam da te boli, ali nemaš pojma istoriju sopstvenog naroda!
Mađari su se doselili na srpske teritorije i kršteni su u pravoslavlju!Današnja tkz. kruna sv. Stefana je u osnovi kruna koju je vizantijski car Mihailo VII Duka (1071 — 1078) poslao ugarskom kralju Gezi I (1074 — 1077), sinu Bele I.
Preporuke:
5
1
83 petak, 26 oktobar 2012 17:39
Solarni impuls @ filosofija
Eh,ako je kome potrebna metanoja,onda su to- srbi!
Preporuke:
0
5
84 petak, 26 oktobar 2012 17:51
@ filo-livada
a da pređete samo na sirove šljive?ne valja previše kombinovati...
Preporuke:
0
2
85 petak, 26 oktobar 2012 20:59
A.Č.
Alkar ja zaista ne mrzim nikoga, i ne razumijem odakle ti izvlačiš te pogrešne zaključke..
Preporuke:
4
0
86 petak, 26 oktobar 2012 21:03
A.Č.
Alkar ja svoj narod volim..Ja sam mnogo veći prijatelj Srbima i muslimanima nego što ćeš ti to ikada biti.Ja znam da je strateški interes muslimana sloga sa Srbima i da nikada više ne dođe do bilo kakvog belaja jer muslimani su strateški oslonjeni na Srbe i Srbi su uslov bez koga se ne može u bilo kakav prosperitet.
Preporuke:
4
0
87 petak, 26 oktobar 2012 21:20
A.Č.
Alkar naprotiv ja mislim da ti imaš problem u tom smislu koji inputiraš meni.Zar je zabranjeno voliti Srbe i muslimane istovremeno i željeti slogu?Zašto to nekome treba da smeta?Zašto?
Preporuke:
5
0
88 petak, 26 oktobar 2012 21:39
A.Č.
Alkar dužan si mi odgovor na pitanje.Kako misliš neću ja daleko sa ljubavljuju prema Srbima?Zašto?

U vezi sa drugim dijelom tvoje rečenice smatram da nema potrebe da komentarišem jer ja nisam čovjek od mržnje, naprotiv ja sam čovjek od ljubavi.
Preporuke:
5
0
89 petak, 26 oktobar 2012 23:05
seljak bezemljaš
&A.Č.
Vidiš da mu "lijepa njegova "ima granice kao da je crtao slikar nadrealista.Treba im Bosna da popune kroasan.Stari je to projekat.Nije to smislio alkar.

&alkar
Znači ti si bio na Plješevici 1991 kada je dogovarano"Za početak je važno da srpska granica bude na Drini.Nije se vaše ispunilo.Ispunilo se ono što je Filip Višnjić zapisao.
Vako Đorđe Drini govorio:
"Drina vodo! plemenita međo;
"Izmeđ' Bosne i izmeđ' Srbije!
"Naskoro će i to vreme doći,
"Kada ću ja i tebeka preći
"I čestitu Bosnu polaziti."
Malo smo pričekali ali sad smo tu.
AKO TE JA i A.Č. NE PUSTIMO NI NA MORE NE MOŽEŠ.
Uzgred zar ti misliš da se može sačuvati kroasan u tim granicama i sada kada Nemačka forsira Evropukao kao zajednicu ne država već REGIJA.Kako će te spasiti"lijepu vašu"javi mi molim te.
Preporuke:
8
0
90 subota, 27 oktobar 2012 06:36
RAT-ko
Krasana kolika god da je nema u njoj srece jer vecni sljam,vecni prirepci svakom zlu,osvajacu,zlocincu ....
nisu Narod odrasli vec "narod" sklepan srbskom gluposcu
naivnoscu i Papcevim Germasnkim antisrbskim zlorabotama.

Nikada vecni prirepci,niske ropske duse nemogu imati ono sto imaju odrasli Narodi ...pa tako nemogu imati normalnu Drzavu .

Vecni prirepci su bili,jesu i ostace prirepci dok je sveta i veka.Isto vazi za sve NEsrbe od Triglava do Djevdjelije.

A Srbi hmmm jesu nisko pali...dobrim delom i svojom zaslugom...prvo ludoscu odluka 1918g pa sve naovamo...
Medjutim Srbi kakvi god da jesu...oni su odarsli Narod
jedini Narod s prostora ex YU .Jedini Narod koji ce OPET
da se iz sadasnjeg jada da izvuku i OPET svojom zialvoscu,drzavnoscu da budu ono sto su bili vekovima pa i celi milenijum.
Preporuke:
3
2
91 subota, 27 oktobar 2012 18:29
thinking maize@ nagradno pitanje za "alkara" i njegove fanove
Šta biva kad se "kroasan" UBAJATI!? Ili kad mu se isisa "čokolada" (čitaj: zatvore brodogradilišta, rasprodaju hoteli, preko "Idee" i "Atlantis group" uništi hrvatska poljoprivreda, i na kraju razbuca zagrebačka metalska industrija, "Končar", "Pliva" i "INA")!? Pa, ništa, sem što će GAZDA, OSTATAK "testa" ili da POJEDE do KRAJA ili da PROSTO BACI!?
Preporuke:
3
0
92 subota, 27 oktobar 2012 21:39
@ disfunkcionalan(?) kukuruz
pa lepo,disfunkcija podrazumeva kakvu-takvu funkciju,a ovo sada je prestanak svake funkcije...a da uključiš adekvatnu glavu?ili ni ona ne radi,a?
Preporuke:
0
1
93 subota, 27 oktobar 2012 23:30
alkar@thinking maize
biće hrvatske ka sta je i dosad bilo od prvog spominjanja u poslanici i darovnici pape iz 860 g kada se prvi put spominje regnum croatorum-kralj hrvatske.kad je niste uspili vi,ugari,austrijanci,turci,nijemci,talijani rasturit ili asimilirat ili porobit,trajno,onda nećete ni vi ni gore nabrojani ni danas unistit kroasan.a bosna nami ne triba.da smo tili imali bi je.dosli smo do banjaluke ,a vi već bili na drini ,ali mi smo se vratili nakon dejtona u avnojevske granice.kad bi vi to nas istrali iz bosne da smo dosli do drine?nikad.pogotovo nakon onake epske bizanije.
Preporuke:
1
2
94 subota, 27 oktobar 2012 23:36
za A.C.
Amire primi jedan savjet. Kada opet zagusti a hoce sigurno jer Balkan je to, sakrij se negdje dobro jer Srbi ne vole ni svoje prekodrinske, vidis kako su ih ostavili u krajini. A kamoli da vole muslimane konvertite, ko jednom izda uvijek izda. Cuvaj ti samo dobro glavu ako zarati, pusto ove price o prijateljstvu. A i tvoji te sigurno nece nazad.

I nama Hrvatima su drazi otvoreni muslimani nego konvertiti koji se okrecu prema prilici. znas kako takvi prolaze.

Sto se tice tvoje ljubljene Srbije stvar je jasna. bice granicom vracena u svoje okvire, tj na Drinu. Zavrsilo vrijeme nasilne ekspanzije sta ces, sada drugi igraci stupaju na scenu.

opet si pogresno izabrao stranu, bas nema talenta. Ajd uzdravlje :)
Preporuke:
2
4
95 subota, 27 oktobar 2012 23:39
alkar@AČ
nije stvar u tome sta vi volite srbe ,i ja ih volin,blizak mi narod po svemu,mentalitetu,hrani,glazbi,jeziku itdproblem je sta vi ne razlikujete velikosrbe(četnike)koji vas poklase i drugom i u zadnjem ratu i prave srbe,domoljube,domaćine,mirne i radisne ljude koji zele mir i suradnju a ne ratove za teritorij i vjeru..to je vas problem kad zelite u ljubav s njima.u redu je sta nećete ni sa velikohrvatima(ustasama)koji poklase nevini srpski narod u jasenovcu,ili sad u zadnjen ratu sta popalise vase selo.ali sta vi imate protiv hrvata domoljuba,koji neće tuđe a cijene svoje,miroljubiv i radisan svit bez namjere da osvoje i napadnu tuđe.a najveće pitanje je zasto vi ponistavate svoj narod koji uopće ne spominjete kao svoj nego ga uzgred spomenete kad ga povezujete sa srbima.zar vi mozete volit one koji vas poklase u srebrenici,omarskoj,keratermu,sarajevu,prijedoru,bijeljini,višegradu itd.to mi je čudo jednako onome kao da srbi vole nas koji smo ih poklali u jasenovcu.mir da ,al kad?
Preporuke:
0
2
96 nedelja, 28 oktobar 2012 08:45
alkar@filozofija
po običaju lazete-pa nije drugi svjetski rat bio u kameno doba,postoji još svidoka i dokumenata,snimaka itd da se moze donit prava i povijesno istinita ISTINA o drugom svj ratu i ulozi svih pa i hrvata i srba.dijelom ste u pravu kad kazete da hrvati nisu ratovali protiv njemačke,da ustase nisu,ali hrvatski partizani jesu(srbi i hrvati,dalmacija je imala deset udarnih brigada,većinon hrvati,lika i više i u većini su bili srbi),na kraju krajeva ko je to oslobodio nase krajeve ako se niko nije borio,ko je to ratova na sutjesci i neretvi i ko protiv koga?nedićeva i ljotićeva srbija isto tako kao i ndh nije ratovala protiv nijemaca,srpski partizani jesu,ali četnici nisu,osin prve zajedničke akcije oko uzičke republike,a kasnije su četnici i u lici i u kninskoj krajini i u hercegovini i u bosni i u srbiji stali otvoreno na stranu nijemaca i talijana i strahovito porazeni od partizana na neretvi.ko se onda borio protiv nijemaca i suradnika ustasa i četnika-PARTIZANI(srbi,hrvati i ostali)
Preporuke:
1
1
97 nedelja, 28 oktobar 2012 13:22
A.Č.
Za onog koji me savjetuje u vezi sa "čuvanjem glave".

Bit će onako kako će biti, niti mogu sudbinu promjeniti a niti joj mogu pobjeći, ma kako da bude.

Sve je unaprijed određeno.

Ko su moji, a ko nisu?

Ma daj čovječe zašto vam smeta plemenita ideja sloge i razumjevanja?
Preporuke:
3
1
98 nedelja, 28 oktobar 2012 13:43
A.Č.
Alkar.Ja za razliku od mnogih razumijem suštinu i uzroke rata (1991-1995.godine) i razumijem greške koje su dovele do istog.

Ja čvrsto stojim na stajalištu da se rat mogao izbjeći da je samo malo više bilo dobre volje i pameti.

Muslimanima je rat sa Srbima bila katastrofalna pogreška jer mir im je donosio mnogo više od rata u svakom pogledu.

Ja razumijem da je neodrživo i kranje pogubno stanje koje neko pod svaku cijenu želi održati a to je konfrontacija srpsko-muslimanskih nacionalnih politika.To ne valja, to je krajnje pogubno i zlo da se to mora spriječiti.Mora se naći zajednički imenitelj, zajednička riječ a radi sreće svih nas.

Ponavljam Srbi su za muslimane uslov bez koga se ne može a da bi se moglo govoriti o prosperitetu, sigurnosti i svemu onome što je bitno za kvalitetan život.

Srbi i muslimani su etnički potekli iz jednog korijena i suludo je da se više potiru bilo kada i zbog bilo čega.

Ja znam prepoznati srpsko-muslimanski strateški interes.
Preporuke:
3
1
99 nedelja, 28 oktobar 2012 13:59
alkar@AČ
"jednom izdajica opet izdajica"stara latinska koja govori i o vama.kako ćete vi volit srbe kad nevolite svoje i ne poštujete sve ono sta vas kao muslimane čini narodom.a to o miru okačite mački o rep,poklaćete se vi opet između sebe neće proć ni dugo ali nemate vi dara za shvatit budućnost iz naučenog i prozivljenog-TURATE VRAT POD NOZ ONIMA STA VAS VEĆ DVA PUTA POKLASE.u redu je zivit u miru ali sa srbima-četnicima ,hrvatima ustasama i muslimanima vehabijama nema mira.obični srbi,hrvati i muslimani bi mogli ali ranije nabrojana bagra nemore bez klanja i rata za tlo i vjeru.kad to shvatite,ako shvatite ,pametnije ćet postavit stvari.aluđi san ja od vas sta van crtan viđeno i ukazujen na znano a vi opet diplite u svoje diple,ka malo dite.
Preporuke:
0
3
100 nedelja, 28 oktobar 2012 14:06
alkar@AČ
il ste srbin pa podvaljujete il ste zaista musliman i nemate pojma o ničemu.to sta vi znate o ratu devedesetih znaju i mala dica ,samo vami nije jasno,a dici je,da je za sve kriva srpska hegemonija i velikosrbizam.i druge su se drzave raspale sssr,čehoslovačka i dijelovi naroda su ostajali u drugim novonastalčin drzavan pa se nije radi toga ratovalo a srbi su tili sve do linije karlovac-karlobag-virovitica,a to znači i bosnu....i vi virujete u njihovu nevinost a oni histeriju srbijanu SVE SRPSKO,SVI SRBI,SVE SRBIJA-gusle već stoljeće i po a vam je uzrok rata pogibija svata ili izetbegovićevo odbijanje unije sa srbima.pa vi ste totalni naivac.dokaz-svit je prizna sve novonastale drzave a srbiju proglasio genocidnom i glavnim pokretačen rata i to joj još uze kosovo.upitajte se zasto?kakao samo vami srbija nije kriva?
Preporuke:
0
2
101 nedelja, 28 oktobar 2012 14:52
A.Č.
alkar...Dobro si primjetio obični ljudi mogu a bagra ne može.Baš tako i ja razmišljam a pošto se ne ubrajam u bagru zato i smatram da može i da mora biti sloge i zajedništva jer ne može se drugačije.
Znam da rat 1992.godine u BiH nije počeo zbog ubistva svata ali jeste zbog politike jer je politika nastavljena ratom.Znam da je bila strašna greška preglasavanje Srba kao konstitutivnog naroda kada se znalo da će nakon toga biti rata.Svako je znao da ako se Srbi preglasaju i ignorišu i ako se njihove želje ne uvaže da će biti rata.Ja lično nikada ne bih žrtvovao mir za rat a što je učino Alija Izetbegović, nikada ne bih goloruke muslimane uveo u rat sa Srbima i to krajnje nepotreban rat radi vlasti i želje da budem predsjednik i prvi pa makar mi narod izginuo.Ne, to je bilo sluludo i krajnje bezobzirno od Izetbegovćia upravo prema muslimanima.Uostalom razdvojio je muslimane Sandžaka granicom.Zašto?Mogli smo živjeti sa Srbima i opet živimo samo sa entitetskim granicama.
Preporuke:
3
0
102 nedelja, 28 oktobar 2012 14:59
A.Č.
Alkar .Laž je da je Srbija proglašena genocidnom, naprotiv suprotno od toga je presudio Međunarodni sud pravde po tužbi BiH protiv Srbije.Međunarodni sud je utvrdio da Srbija nije bila ni agresor a kamoli da je izvršila genocid.Ništa od toga.Srbija je odgovorna za Srebrenicu baš toliko koliko je cijela planeta odgovorna , čitav svijet što nije spriječio rat.Za mene su odgovornije muslimanske države zato što su danas u svijetu niko i ništa i nisu ništa učinile da se spriječi zlo.Uostalom Srbija je mogla učiniti to što joj Alkar inputira u Srbiji, u Sandžaku a nije i znači otpada svaka podvala u tom smislu protiv Srbije.Srbi nisu genocidan narod, ne nikada to nisu ni bili, Srbi su žrtve baš kao i muslimani svjetske zavjere protiv muslimana na Balkanu (a i protiv Srba).Znamo mi ko danas proganja muslimane i kvalifikuje ih svjetskim teroristima a islam kvalifikuje kao terorističku vjeru.To nisu Srbi, niti su Rusi a ni Kinezi.Zna se ko je to pokrenuo na globalnom planu.
Preporuke:
3
0
103 nedelja, 28 oktobar 2012 16:03
A.Č.
Alkar i ako hoćeš pravo znaš šta debelo zamjerim Turcima i Saudijskoj Arabiji.
Zamjerim im to što su ohrabrivali Aliju Izetbegovića da ide kontra Srba a kad je došlo do belaja mi smo stradali a nisu oni.Uvalili su nas u jedno veliko zlo i sada smo u jednom velikom zlu a oni uporno pričaju nerealnu priču o onome što nije istina.Zna se dobro kakvo je faktičko stanje, sve se zna a zna se i koliko su muslimani danas u Evropi došli na tapet.Bolje nam je bilo da se nismo eksponirali , da smo ostali u zaštiti Srba kao što smo oduvijek i bili, da niko ne zna u Evropi da smo mi nešto "različiti" jer i nismo ali nam se ta "različitost" sada o glavu obija.Ja sam svjestan da nas muslimane Zapad nikada nije volio i da nas nikada neće ni voljeti.Svjestan sam da nas Evropa (Zapad) diskriminira samo zato što smo muslimani.Sve je ovo Zapad dozvolio i zakuhao pa su danas muslimani ko posljednja siročad u Evropi.
Preporuke:
3
0
104 nedelja, 28 oktobar 2012 19:44
Φιλοσοφία
E, alkare, meni je najveća provala što vi djelite savjete da se svi čuvaju Srba. tih strašnih koljača! Pa, to vam je kao kad bi Hitler djelio savjete kako sohraniti živalj od tih "strašnih prljavih Židova"! To je jedan odnos žrtve i dželata u kojem vi na strani dželata pokušavate da doživite neku moralnu katarzu! Zato, ostavite vi Amira na miru. A sada glede toga što me nazvaste lažovom. Složiste cijeli jedan istorijski cirkus od informacija. Hrvatska je bila i ostala ustaška do 1945. godine, niko je i nikada nije oslobodio, jer ona to nije ni tražila. Jasenovac nikada nije oslobođen. U Bosni su Srbi i muslimani (onaj dio koji nije bio uz ustaše) odnijeli pobjede u ofanzivama, a Hrvati su odrađivali ustaški posao po Sarajevu!Vjerujte, znam, jer su članovi moje porodice odvedeni u Jasenovac. A četnici- ne znam kako ne znate da je Užičku republiku izvojevala upravo Dražina vojska uz partizane! Alkar, sjedite- jedinica iz istorije!
Preporuke:
4
1
105 nedelja, 28 oktobar 2012 20:00
alkar@AČ@FILOZOFIJA
nema vama pomoći.odustajem.
Preporuke:
1
2
106 nedelja, 28 oktobar 2012 20:11
Φιλοσοφία
Odlično! Laž pred istinom uvjek odustane, prije ili kasnije. Kod vas je najveđi problem što vi poštenjem nazivate hrvatski nacionalni korpus koji ne trpi manjine. Vi to zovete ljubav prema svome. Pa, i Srbi u Hrvatskoj su bili na svome, pa ste ih protjerali. A drugi vaš problem je što su vama dobri Srbi, oni koji aplaudiraju tim vašim Olujama i Bljescima. (Ko li vam samo sastavlja te nazive sramnih akcija.) Dokaz za to je da su Srbi stradali u Jasenovcu bili vrlo mirni, pošteni seljaci, trgovci, djeca, žene, starci, profil koji sasvim odgovara Srbima koje vi kako kažete volite i poštujete! Pa, što ih to Ustaše pobiše?! Svako vam dobro, alkare, ali o istoriji nemojte raspravljati,ako imate imalo obraza! Ne obraćam vam se kao Hrvatu (jer to sigurno ni niste), već kao branitelju ustaškog poretka, pobijenih ustaša kod Blajburga i ove komične priče o Hrvatima, partizanskim oslobodiocima Hrvatske!
Preporuke:
3
1
107 ponedeljak, 29 oktobar 2012 00:46
Dusan Rmus
Pokusao sam da pronadjem da je neko od vlasti, Pretsednik, sto bi bilo normalno, ili neki drugi oznacio ova dan i 100 godina slobode. Ako neko zna neka mi kaze gde mogu to da procitam, jer mi se cini da vlast pregovara kako Srbiju podvesti pod ropstvo Terorista i Fasisticke EU i NATO organizacije. Hvala
Preporuke:
1
0
108 ponedeljak, 29 oktobar 2012 01:32
Turas
"alkar"zaboravljate sve što vam ne ide u prilog.Rimo katoličko lažiranje"povjesti" vam još uvek leži.Jao,vama pokrštenim srbima ako Vatikan otvori svoje arhive iz svojih memljivih podruma koje ljubomorno čuva.Alkaru,srbine,još težih istina je tamo"pohranjeno"da bi vam opala kosa sa glave ako je imate,mislim kose, jer glavu vidim već duže vremena nemate.Od Porforogeneta.
Preporuke:
4
1
109 ponedeljak, 29 oktobar 2012 09:47
thinking maize@ "alkar", pa "disfunkcionalan"
Ti reče: "biće hrvatske ka sta je i dosad bilo od prvog spominjanja u poslanici i darovnici pape iz 860 g kada se prvi put spominje regnum croatorum-kralj hrvatske.", nego PODSEĆAM te, ti nekad pričaše da si "socijaldemokrata", "liberal", "ateista", "domoljub" i GOMILU drugih IZAMA, al NIGDE ne zapazih da hrvatsku budućnost vezuješ za papu, Nemačku i ine "TRICE", a ono kad ZAGUSTI, "pomagaj sveti oče papo"!? Izgleda da će opet biti i "Danke Deutschland"!? "SVAKA TICA SVOME JATU LETI", pa se tako i Hrvati TISKAJU uz "ALE i VRANE"! "Glede" BEŽANIJE, jeste nije da nije, bežali smo mi Srbi, ali smo se UVEK i VRAĆALI! A što se tiče Vas Hrvata, pitaj one BIVŠE Hrvate u austrijskom Burgenlandu (nekadanje Gradišće; tamo se nađoše posle BEŽANIJE od Turaka) što POSTADOŠE Nemci, pa ODBIŠE i Broza kad ih je 1950-tih pitao zašto OTPADAJU od hrvatstva!? Pitaj i slovačkog predsednika Gašparoviča KO su njegovi stari i KAKO su došli u Slovačku!? "Disfunkcionalan", vidi ŠTA napisah TVOM pajtosu "alkaru"!?
Preporuke:
5
1
110 ponedeljak, 29 oktobar 2012 13:36
alkar@thinking-kong
ja navedoh povijesnu ispravu,koja i danas postoji,da ukazen na povijesnu istinu o priznanju regnum croatorum-tj kralja hrvatske(dakle ima i drzavu)od strane pape ne zato da se vatan za vjersku slamku spasa u argumentaciji ,iako san ateist, nego da ukazen na istinu koja nesto govori ,nasuprot vasim srpskim mitovima o nepostojanju hrvata i njihove drzave u davna vrimena.nista drugo.a begali ste,to jeste,ja svidok.begali ste i pod čarnojevićem,begali ste i nakon kosova 1389 u dalmaciju(vrlički kraj)begali ste 1509 opet prid turcima u krajinu kao oni koji su stitili granice između turske i europe.vi nekako uvik begate a stalno o srpskin pobjedama zborite i mitomanijasite.i nasi nesto begase u gradisće ali prema vasoj povijesnoj bezaniji to je zanemarivo.
Preporuke:
0
4
111 ponedeljak, 29 oktobar 2012 16:35
thinking maize@ alkar
Čekaj BRE malo "alkar", jel ti KOLKO do MALOPRE pisaše da je PRVI KRALj Hrvata bio Tomislav, koji ode Bogu na istinu 925 g. n.e.!? I koji početkom tog veka DOBI KRUNU od pape rimskoga!? Otkud sad 860 g. n.e. i rex croatorum!? Kolko se sećam 860 g. n.e. SPADA u DEVETI, a ne DESETI VEK, kad je narečeni Tomislav KRALjEVAO!? Ej, "kad LAŽEŠ, LAŽI OKRUGLO, DA SE KOTRLjA", veli jedna VIZANTIJSKA poslovica! Uostalom, što onaj Konstantin 5-ti, car ISTOČNOGA Rima ne UCMEKA na vreme pape rimske, te STARE VARALICE& SPLETKAROŠE!? Ti njima veruješ!? Ej, čoveče, kuda ide ovaj svet!? Uostalom, pitam te LEPO, što si se TEK SADA SETIO PAPE RIMSKOGA, kad si POGUBIO SVE OSTALE ARGUMENTE!? Ajde, gukni golube ili si se možda ko grlica ........!? Nije prijatno, al šta ćeš!?
Preporuke:
4
1
112 ponedeljak, 29 oktobar 2012 21:55
alkar-thinking-kong
pa nisan ja reka da je kralj tomislav prvi hrvatski kralj.on je bio roda trpimirovića i bio je knez primorske hrvatske oko 910 g.nema puna saznanja o njegovu krunjenju osim sta se tradicionalno misli da se 925 okrunio u duvnu .postoje nekoliko zapisa iz tog doba o njemu ali nedovoljno da se detaljnije zna sta se sve desavalo..npr..u pismu pape ivana x se navodi "tomislao rege" ili iz zapisa crkvenog sabora ui split 925.piše"vladao je u provinciji hrvata i granicama dalmacije kralj tomislav"(cosulatu penagertein provinca chroatorum et dalmatiarum finibus tomislao rege).ovo spominjanje ranijeg naslova rex croatoruma iz 9 st. je dokaz da smo i prije imali drzavu i kralja.vase konstrukcije se ne temelje na povijesnim istinama nego na politiziranju činjenica i neslaganja s mojim stavovima.
Preporuke:
0
1
113 utorak, 30 oktobar 2012 10:11
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava
Za razliku od Vas nisam profesionalni "povjesničar", ali imam vrlo pristojnu biblioteku knjiga o istoriji (barem 100 kom., ako ne i više!), a još sam barem toliko pročitao, kao i one koje posedujem. Ergo, pročitao sam tih knjiga BAREM KAO PROSEČNI STUDENT ISTORIJE, pa time i na osnovu poznanstava sa eminentnim beogradskim istoričarima, mogu da kao OBRAZOVANI laik raspravljam sa Vama. U tom smislu, nadam se da Vam je poznato da su u SREDNjOVEKOVNOJ Evropi postojale DVE CIVILIZACIJE i DVA PRAVNA SISTEMA: 1) vizantijski, 2) zapadni, germano-papski. Prvi je bio PRIRODAN produžetak rimskog pravnog sistema sa KRUNOM Justinijanovog Corpus Iuris Civilisa, ali dopunjenim sa Prohironima, Eklogama, Epanagogama, Hrisovuljama, Sintagmama i inim pravnim dokumentima sirijske i makedonske dinastije, Komnina, Duka i Paleologa! Taj pravni sistem je postepeno prodirao u slovenske zemlje Balkana i Istočne Evrope, ali i u rumunske i kavkaske zemlje, postepeno obrazujući ono što se sad zove VIZANTIJSKI KOMONVELT!
Preporuke:
2
1
114 utorak, 30 oktobar 2012 10:23
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, nastavak
Karakteristika pravnog sistema Vizantije i Vizantijskog komonvelta bila je ZAOKRUŽENOST i CELOVITOST u raznovrsnosti! Svaki odgovoran istraživač povesnice će to POTVRDITI! Takođe je već u tom "Bizantu" bila OŠTRO PODELjENA CIVILNA i DUHOVNA VLAST, što je belodano potvrđeno i u tvrdnji VELIKOG Fotija (inače GLAVNOG INSPIRATORA Ćirilo-metodijevske misije!) o "DVA MAČA, DUHOVNOM i TELESNOM, KOJI BDIJU nad DOBROBITI VASELjENE!" Toga su se vizantijski carevi pridržavali UPRKOS helenističkim izlivima divinizacije carske ličnosti, jer, AKO BI CAR ODSTUPIO od VERE, on je postajao JERETIK, a onda JAO SI GA NjEMU! Tad i u još nekim slučajevima narod je imao LEGITIMNO PRAVO POBUNE, što se i dešavalo! Znači, SAMO nekih 4-5 vekova PRE renesanse i 7-8 VEKOVA pre REFORMACIJE i isto toliko pre pravnih reformi Grocijusa i Mišela Montenja! U modifikovanom vidu tako je bilo i u zemljama VIZANTIJSKOG KOMONVELTA! Uzmite npr. Dušanov Zakonik! Pošto smo taj "Bizant" apsolvirali, da VIDIMO kako stoji sa Zapadom!?
Preporuke:
1
1
115 utorak, 30 oktobar 2012 11:15
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, drugi nastavak
Ukratko, na srednjovekovnom Zapadu, koji je sem zapadnih provincija bivšeg Rimskog carstva obuhvatao i Škotsku, Irsku, nemačke zemlje, Skandinaviju, potonju srednju Evropu (Austrija, Češka, Slovačka, Mađarska, Poljska), zapadni Balkan (tj. kako se tad govorilo "Dalmacija sa Panonijom") i južnobaltičke zemlje (potonja područja dejstva nemačkih ritera), zavladala je NEOBIČNA državna, a time i PRAVNA RAZNOVRSNOST, BEZ CENTRALNOG AUTORITETA, ako se izuzme papstvo, koje u ranom srednjem veku uopšte nije bilo takav autoritet (kao u potonjim vekovima), SEM NA NIVOU SIMBOLA! Na tim širokim prostranstvima, dobrim delom paganskim ili površno hristijanizovanim CAROVALO je GERMANSKO PLEMENSKO PRAVO, DEMOKRATIČNO, ali PREPUNO SUJEVERICA! Uostalom čitajte "Salijski zakonik" i njegove odredbe o "utvrđivanju istine" putem TERANjA OKRIVLjENOG da se PRIHVATI USIJANOG GVOŽĐA ili "dokazivanje" veštičarenja putem URANjANjA nesretnika u vodu, pa ako se UDAVI, onda je NEVIN! Elem, TAKVO GERMANSKO "pravo" PRESUDNO je...
Preporuke:
1
0
116 utorak, 30 oktobar 2012 13:53
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, treći nastavak
Elem, TAKVO GERMANSKO "pravo" PRESUDNO je uticalo na NASTANAK STRUKTURA BUDUĆEG Zapadnog DRUŠTVA i to tako da je ČAK uticalo na SIMVOL VERE! Znate priču oko "Filioque"!? Isidor Seviljski, tamo negde u 6-tom veku, iz želje da izbegne optužbe za monofizitizam, a opsenjujući svoje GERMANSKE gospodare, doskora arijance, UNOSI KLjUČNU BOGOSLOVSKU IZMENU, bez da konsultuje papu, a o Vaseljenskim Saborima ni brigeša! Uskoro se TA KLjUČNA IZMENA širi po GERMANSKIM kraljevstvima ranosrednjovekovnog Zapada iii... eto SCENE za RASKOL 1054! Dalje, pape, BRINUĆI svoju brigu i NE SHVATAJUĆI GIGANTSKU BORBU Vizantije sa NADMOĆNIM ISLAMOM, a za SPAS CELOKUPNOG HRIŠĆANSTVA, sklapa TAKTIČKE SPORAZUME sa moćnim Pipinom Malim i time uklanja langobardsku opasnost, usput žrtvujući Merovinge (što je predložak za Den Braunov "Da Vinčijev kod", JOŠ JEDNU ZAPADNU MAŠTARIJU! No, PROBLEM je što je Zapad od MAŠTARIJA, PRUPOVEDANjA i IZMIŠLjANjA napravio IDEOLOGIJU i INDUSTRIJU, NIŠTA MANjE OPASNU od njihovog ORUŽJA!). Time...
Preporuke:
1
1
117 utorak, 30 oktobar 2012 14:26
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, idemo dalje
Time papstvo stupa na KLIZAV teren SVETOVNE VLASTI, USPUT koristeći FALSIFIKOVANU (dokazao u renesansi Nikola od Kuza!) "Konstantinovu darovnicu", čime postaje VLASNIK 1/3 Italije! Sledi "uzdizanje" Pipinovog sina Karla U CARSTVO, čime pape PREKORAČUJE OVLAŠTENjE DUHOVNE VLASTI, pa naslednik svetog Petra postaje SEKRETAR "kneza ovoga sveta"! U tom kontekstu šta je za papu da ONAKO USPUT germanskim i inim POGLAVICAMA, baronima, kneževima, uopšteno govoreći WAR LORDS-ovima (mislim da je prevod nepotreban!) DELKA titulice REX-a po uzoru na antički Rim! Pri tom PREĆUTKUJUĆI da su te TITULICE u vreme KLASIČNOG Rima bile NAMENjENE ZAVISNIM kraljevima, raznim Mitridatima i Tigranima! Time ti VARVARI (uključujući Vaše Trpimire i Tomislave, kao i SRPSKE kneževe Mihaila Vojislavljevića, Konstantina Bodina i Stefana Nemanjića!) bivaju UVUČENI u ZAVISTAN POLOŽAJ SPRAM PAPE, a time i njihovi narodi, jer papa može ODLUKU o DODELI KRALjEVSKE TITULE u svakom trenutku da OPOZOVE i time IZAZOVE RAT u toj zemlji!
Preporuke:
1
1
118 utorak, 30 oktobar 2012 14:28
alkar@thinking
puno ste pročitali još više zabucali a najvise iskonstuirali.ostavite se povijesti.stvarate mitove oko mentaliteta a ne uvazavate povijesne događaje i razlike među narodima,vjerama.isključivi ste i protezirate bizantiju i pravoslavlje kao jedinu ispravnu povijesnu činjenicu sa više prava od drugih.tu su nastali svi srpski mitovi i vasi problemi tu imaju ishodiste-pravoslavlje i srpstvo iznad svih i svega.sliči li van to na "iber ales"i nekog tipa s brčićima?
Preporuke:
0
1
119 utorak, 30 oktobar 2012 14:38
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, evo, evo!
Da, BAŠ RAT, o čemu BELODANO svedoči već 11-to vekovna NADUTOST Grgura 7-og i njegovo PONIŽAVANjE germanskog cara Henrika 6-tog kod Kanose! Uzdigli vladara, pa ga SVLAČE u KAL, najčešće IZAZIVAJUĆI GRAĐANSKI RAT u dotičnoj zemlji! Tako je došlo do urušavanja srednjovekovnog germanskog carstva, koje su SAME PAPE STVORILI! Podseća li Vas ovo na MODERNU PRAKSU Anglosaksonaca u PRODUKCIJI& DESTRUKCIJI "PUPET STATES"! Prijatelju, TO je TO! MADE in POPE of Rome! Ili kako reče jedan od mnogobrojnih Lavova sa OSRAMOĆENOG trona sv. Petra: "Dobro nam je došla legenda o Isusu!" A SVI TI TVOJI "dični" Trpimiri, Tomislavi, Zvonimiri i ini "reges chroatorum" su SAMO i JEDINO IGRAČKE u papinim rukama, a time i CEO HRVATSKI NAROD, a posle i HRVATSKA NACIJA! "Zašto nacija?" pitaš se ti. Zato što GRAĐU za HRVATSKU NACIJU nije dao SAMO SREDNjOVEKOVNI HRVATSKI NAROD, onaj koga po Konstantinu Porfirogenitu, prilikom dolaska na Balkan predvođahu 7-ro braće i dve sestre (ili tako nekako!). Dali su i SRBI-katolici!
Preporuke:
2
1
120 utorak, 30 oktobar 2012 14:53
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, tu smo!
Šta misliš Prijatelju ČEMU OSNIVANjE Zavoda svetog jeronima za "promicanje ČISTOTE (sic!) vere među Ilirima (sic!)...", na nabraja pokrajine zapadnog Balkana, koje se O ČUDA, U DLAKU POKLAPAJU sa "poviesnim hrvatskim granicama"! Ajde! Da već NE POMINjEM da se OSNIVANjE tog "zavoda" POKLAPA sa izdavanjem jednog KAPITALNOG dela južnoslovenske SAMOSVESTI "Il regno degli Slavi" dum Mavra Orbina iz Ragusae, tj. MOG i TVOG Dubrovnika! I koje ODMAH bi stavljeno na papski INDEX LIBRORUM PROHIBITORUM, rame uz rame sa delima Galilea Galileja, Đordana Bruna i inih VELIKANA SLOBODNE MISLI! Šta je to TAKO UZNEMIRILO PAPE!? JASNO ISKAZANA ŽELjA jednog SLOVENA-KATOLIKA za UJEDINjENjEM Slovena, NEZAVISNO od VERE (a time i pape!) u JEDNU, SLOVENSKU DRŽAVU! Kako ono reče Herodot: "Tračani su POSLE Indusa NAJVEĆI NAROD na ZEMLjI! I da NISU NESLOŽNI, NIKO IM SE NE BI MOGAO SUPROSTAVITI!" A antički Tračani, Iliri i Dačani su ROD-ROĐENI sa SLOBODNIM Skitima, ergo PROTOSLOVENIMA! I sad ti meni kaži KO je OVDE, ajd...
Preporuke:
1
1
121 utorak, 30 oktobar 2012 15:08
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, KRAJ!
I sad ti meni kaži KO je OVDE, ajd da rečem "izdajnik", MI Srbi koji smo POSLE Sama i Samuila PRVI NAPRAVILI VEĆU JUŽNOSLOVENSKU DRŽAVU na Balkanu ili možda Vi Hrvati, "antemuralis christianiti", koji bi malo da se SIGRATE države, tako što ćete je SRUŠITI! ZAŠTO!? Jel zato, što kolko JUČE Vaš književnik Miljenko Jergović (često izdavan i pozivan u Beograd) reče: "Pa ove promene, ovo ulaženje prvo Hrvatske, a sutra i Srbije u EU, dovešće STVARI na PRAVU MERU! Nećemo imati slobodu, MNOGO NAS će RADITI za STRANCE u SOPSTVENOJ ZEMLjI, tj. BIĆEMO SLUGE NjIMA, al TO je u neku ruku DOBRO pošto PREKIDA ovu SPIRALU RATOVA!?" Da JOŠ ne čuvam TAJ INTERVJU, objavljen u "Politici", "najstarijim dnevnim novinama na Balkanu", NE BIH NI SAM VEROVAO! TO IZJAVLjUJE NEKO KO BI TREBAO DA BUDE ELITA TVOG NARODA, a TO U REČ PRENOSI NEKO KO BI TREBAO DA BUDE ELITA MOG NARODA! No, AKO STE se Vi Hrvati REŠILI na TAKAV STATUS, prosto Vam bilo, ali VERUJ MI, IMA Srba koji MISLE DRUGAČIJE od Jergovića i njemu sličnih!
Preporuke:
2
1
122 utorak, 30 oktobar 2012 15:30
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, POST SCRIPTUM
Kažeš: "protezirate bizantiju i pravoslavlje kao jedinu ispravnu povijesnu činjenicu sa više prava od drugih"!? Ja ne protežiram, za gornje ZNAM da je ISTINA, kao što ZNAM za reči patrijarha Nikole Mistika upućene bagdadskom kalifi, negde početkom 10-og veka: "Dva Sunca osvetljavaju Vaseljenu, SILA Rimljana (Vizantinci su SEBE zvali "Rimljanima", a tako su se i osećali!) i SILA Saracena! Iako se razlikujemo u VERI, običajima i mnogo čemu ostalom, Bog nam je ODREDIO da ŽIVIMO JEDNI KRAJ DRUGIH, pa kad je tako, VALjA da ŽIVIMO kao BRAĆA!" U OVOM KONTEKSTU ŠTA PORUČUJE papa Urban 2-gi u Klermon-Feranu 1095!? "Bog TAKO HOĆE!" Znači, PO TOM i MNOGO KOJEM papi (otkud im uopšte DRSKOSTI da tako nešto izjave!) "Bog hoće" da ZAPADNI "hrišćani" 1099 POKOLjU 50000 stanovnika Jerusalima, muslimana, Jevreja i DRUGIH hrišćana! Kao i da 1204 POKOLjU 20000 PRAVOSLAVNIH hrišćana u MOM Carigradu! Znaš, TEMELjI za Aušvic i Jasenovac NISU od JUČE! Pa ti vidi kako ćeš! Ja ZNAM kako ću! Uostalom, DELA, a NE REČI!
Preporuke:
2
1
123 utorak, 30 oktobar 2012 16:53
alkar@thinking
ja znan da je i bizantija i zapadno carstvo doslo do svega -teritorija i vlasti silom i ratovima ili vi mislite drukcije?svaka danasnja zemlja -drzava nastala je na rusevinama druge ili drugih -kao sta je rimsklo carstvo rusilo i pokoravalo tako su i drugi njih,ili se oslobađali njih.zar srbija nije uzela danasnji teritorij od nekoga ili ste vi tu od vinčanske kulture iako svaki ozbiljan srbe ne veze za vinčansku kulturu kao ni hrvate za vučedolsku-te su kulture bile na ovim prostorima davno prije nas i vas.po zapdnoj teoriji smo doselili skupa na tuđi-ilirsko-rimsko-franačko-bizantijski i čiji sve ovo nije bio teritorij,osvojili ga i kroz stoljeća se to toliko puta izminjalo da smo na kraju postali oni koji se mrze i ratuju radi nečega sta nije bilo nase.sad je ,ali sav problem nastaje kad se postavi pitanje čije je biulo nekad pa se zato vode ratovi jer vi trvdite da je sve bilo srpsko-a ova zemlja je najmanje nasa -oteli smo je od drugih i umisto da se zajednički trpimo na tuđem...
Preporuke:
0
1
124 utorak, 30 oktobar 2012 17:02
alkar@thinking
i mi i vi na tuđem a tučemo se ko će više zajazit.različiti smo ali to je produkt povijesti i povijesnih odnosa i događaja i nikad nismo bili dalji i vise se mrzili.nismo istog mentaliteta i ne pripadamo istom civilizacijskom krugu,zato se i ne razumimo.zato i sve ovo sta nam se desilo je produkt toga.vi imate velikosrbijanizam i četnike koje podupire spc a mi velikohrvatizam i ustase koje podupire katolička crkva.ista stvar samo je pitanje ko je koga kada ili ko će koga kada ili ko je koga više ili manje.dok god vi budete falsificirali ovu nasu povijest i istinu i proglasavali sve nas srbima ,sve srbijom i sve srpskim imat ćete neprijatelje u nama,albancima,muslimanima,pa i u vojvođanima,crnogorcima...pomirite se s tim da je povijest jedno a danasnja situacija drugo-po vasem praviulu na ovu zemlju bi imali pravo i rimljani i iliri i ugari i franci i ko sve ne ,naravno uz nas.ali ne -po vama sve je srbija.tu je problem a vi ga ne vidite.i taj regal s povijesnim knjigama zapalite.
Preporuke:
0
1
125 sreda, 31 oktobar 2012 09:49
thinking maize@ "alkaru", POUKA iz istorije i istorije prava, POST POST SCRIPTUM
Što da PALIM knjige!? Jel to po "receptu" VAŠIH "prijatelja"!? Mislim na UPRAVO ONE VAŠE "prijatelje" koje je predvodio jedan "soboslikar sa brčićima", a za "ČIJE BABE ZDRAVLjE" su TVOJI SUNARODNICI ratovali pod Staljingradom!? Pod 2, da, PRIPADAMO različitim civilizacijama, POSLEDNjA REALNA ŠANSA da BUDEMO ZAJEDNO, u okviru neke SLOVENSKE CRKVE nestala je zatočenjem svetog Metodija u salcburškim kazamatima i smrću pape Nikole 1-og i cara Mihaila 3-ćeg, koji PODRŽAVAHU taj trend, NASPRAM GERMANSKE DRŽAVE i SVEŠTENSTVA! Bilo je momenata kad smo eventualno mogli, Sloveni-pravoslavni i Sloveni-katolici, biti OPET UJEDINjENI, al i to je odneo vetar istorije! Pod 3, nisam SLUČAJNO naveo reči patrijarha Nikole Mistika!? Da te volim, NE VOLIM TE, tvoji su NAPRAVILI Jasenovac i Jasenovac STOJI IZMEĐU TVOG i MOG NARODA! No, ZA RAZLIKU od TEBE JA NE USLOVLjAVAM NEKO SNOŠLjIVO SUSEDSTVO Vas i nas NEČIJOM PROMENOM! Ti si takav i TO je TO! ZATO RAZMISLI ZAŠTO TRAŽIŠ da se SAMO Srbi menjaju!? Dobro RAZMISLI!
Preporuke:
1
1
126 četvrtak, 01 novembar 2012 20:47
alkar@thinking-kong
ne kuzite poantu toga da spalite regal-ne radi se o paljenju knjiga,tj ko pali knjige pali i ljude,nego san tio reć da imate krive knjige koje vas nista naučile nisu.a jasenovac je između nas ka sta je i blajburg di su srpske brigade pobile hrvate,bez suđenja ki ustase srbe u jasenovcu,između nas je i agresija na hrvatsku i 30 000 mrtvih i razorena zemlja,između nas je i 150 000 protjeranih hrvata iz krajine,oluja van je samo vratila milo za drago,između vas i muslimana je srebrenica,prijedor,bijeljina,keraterm itd ,između vas i vojvođana 500 000 protjeranih folksdojčera,između vas i kosovara je na tisuće masakriranih civila u dokazivanju da je kosovo srpsko.NE VOLIMO NI MI OKO VAS VAS SRBE.sad se vi pitajte zasto smo svi protiv vas,zasto vas ne volimo,zasto smo svi ratovali samo protiv vas,zasto međunarodna zajednica sve nas nagrađuje a vas kaznjava na razne načine?kad skupite realne odgovore na sva ova pitanja biće van jasno zasto se samo vi tribate minjat.bi vi svatili al neda regal
Preporuke:
0
1
127 subota, 03 novembar 2012 00:51
Turas
Misleći kukuruz,je daleko od"mislećeg"alkara. Dragi moj gospodine(thinking)uporno se trudite da objasnite alkaru(to Vam nije prvi put)a ne uviđate da je "čoek" gluv.Ja sam odavno svatio da nije u pitanju "zdrava"logika kod ovog koji ne(ĆE)razume,već PREDRASUDA.Zato Vas savetujem manite se ćorava posla.S poštovanjem.
Preporuke:
2
1
128 subota, 03 novembar 2012 10:13
alkar@misleći turas
mislin da ste zaminili teze..na istoj ste valnoj duzini sa thinkingon i nemate odgovore na moja postavljena pitanja u zadnjem komentaru koja bi objasnila vasu situaciju(i nasu).zato i vama par pitanja-kad ste vi u pravu kako to da niste postigli ni jedan cilj,ne samo veliku srbiju nego ne sačuvaste ni avnojevsku,zasto je nato napa samo,najprije rs pa onda srbiju,zasto je od vas uteka ko god je moga-hrvati,slovenci,bošnjaci,crnogorci,muslimani,zasto se srbija dezintegrira iznutra sve evidentnijim nastojanjima preševa i bujanovca,vojvodine i sandžaka da se domognu bilo kakve autonomije(republike)tj zasto svi bize od vase svetosavsko-velikosrpske dominacije?zasto svi zure u europu i napredak,mir,suradnju a smao se vi zatvarate u svoj tor'zasto samo vi eu vidite kao ropstvo a suradnju s rusima napredak i slobodu,a u stvari bili bi ruska gubernija za koju rusija nebi imala previse ljubavi-evo sta vanm sad ne pomognu u oslobađanju kosova,pravljenju velike srbije?ni kredit van ne daju.
Preporuke:
0
1
129 subota, 03 novembar 2012 10:53
Marko Radovanović
@alkar

Zato Alkare, što je fašistička sila sad u nastupanju. Ništa novo za Srbiju, i 1914. i 1941. su ljudi poput Vas pitali - pa zapitajte se zašto ste tako loše prošli, zašto vam (1914.) Srbije više nema, zašto vam je trećina stanovnika pobijena, zašto (1941-43) Vas je toliko pobijeno u Jasenovcu itd.

Dakle jednostavna stvar, ono što je bio Vermaht, sad Vam je NATO. Valjda Vam je sad jasno.
Preporuke:
2
2
130 subota, 03 novembar 2012 22:02
alkar@marko r
nije marko zato nego sta ste dobili šamar za svoje velikosrpsko-hegemonističke ciljeve i stalnu teznju za diominacijin nad nama i svin nesrbima tumačeći povijest u histeriji srbijani sve srpsko,sve srbija sve srbi i mitovima o osveti za kosovo(stradanja muslimana u 2 svj ratu i u ovom zadnjem spskoimperijalističkom.samo zato ste vi dobili pšo nosu i od hrvata ,bošnjaka,albanac i natoa,ako onaj mali rat ,koji ste isto izgubili,sa slovencima na spominjen.pitanje za vas-zasto je nato napa samo vas a ne i nas,ni slovence,ni bošnjake,ni albance?zasto van rusija nije pomogla ratnim djelovanjima ako ste u pravu i ako drzi do vas?vi ste remetilački faktor na balkanu i zato ste dobili po zubima a i rusija je to uvidila i nije van tila pomoć.svi vide kakvi ste samo vi ne.da ste vi u pravu i sad,i eu i nato i rusija bi van pomogli u stvaranju velike srbije ali niste u pravu pa makr se vi na glavu nadubili..a u vasem neshvaćanju van to jedino i preostaje.
Preporuke:
0
1
131 ponedeljak, 05 novembar 2012 10:22
thinking maize@ Turas
Poštovani, ja šjor "alkaru" ništa ne OBJAŠNjAVAM, samo mu UKAZUJEM na IZVESNE ČINjENICE, eda bi ga NA VREME UPOZORIO! Da ne bude posle: "Kuku-lele!" Svestan sam da kod ovih sa PERIFERIJE Zapadne civilizacije i nema nešto puno racionalizma (karakterističnog za tu civilizaciju!), već UGLAVNOM papagajskog ponavljanja ODURNE FLOSKULE pape Urbana 2-og iz 1095 g.: "Bog tako hoće!" Moš misliti DRSKOSTI, da UZIMAJU Boga u USTA, eda bi OPRAVDALI NjIHOVE ZLOČINE! Nema kod njih onog NAŠEG: "Sine Marko bolje ti je izgubiti glavu nego ogrešiti besmrtnu dušu!" I nisu džaba naši stari govorili za ove, tak "moderne", a sad VLADAJUĆE u Srbalja: "PORIMILI SE!" Prema tome, valja nam NAŠE "rimljanstvo" da USAGLASIMO ne sa PRVIM ili ovim ATLANTSKIM "Rimom", već sa DRUGIM i TREĆIM "Rimom", naravno U SKLADU sa tekućom situacijom! UVEK i SVUDA treba da ZNAMO KO SMO, pa tek ŠTA ĆEMO da RADIMO! Kad ZNAMO KO SMO, ZNAĆEMO i ŠTA NAM VALjA ČINITI! Oni koji su MODERNIZOVALI Srbiju u 19-tom i 20-tom veku DOBRO su ZNALI KO su!
Preporuke:
0
1
132 ponedeljak, 05 novembar 2012 10:32
thinking maize@ alkar
Ti reče: "...nego san tio reć da imate krive knjige koje vas nista naučile nisu." Kažeš "KRIVE KNjIGE"!? Znači, JOPET INDEX LIBRORUM PROHIBITORUM!? Tj. što ne ODOBRI "sveti otac papa" TO NE VAŽI!? Ajde!
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner